Jouw collectie op één foto deel X

Hele leuke collectie! :+1:t2:

1 like

Dank je! :+1:

Hele leuke set! Met een pluim voor de bulova. Vind die echt heel cool.

1 like

Dankje! :+1: Ben zelf ook erg te spreken over de Lunar Pilot. :ok_hand:

1 like

21 likes

Huidige stand van zaken… :point_down:t3: Niks verkocht, BB 54 erbij in april. Denk dat dit voorlopig ook zo blijft!

Het plan is om nog voor een trouwhorloge te sparen. Daar is nog een mooi plekje voor. Komende maanden op ontdekkingstocht! :raised_hands:t3:

62 likes

Update :
Drie titanium duikers zonder datum :hugs:

64 likes

Heerlijke set!

1 like

Met welke van die drie, de Bark, Sub of Seiko, denk jij dat OP het liefste op het strand aanmoddert? Maar hee, kudos voor wie er daadwerkelijk met een TT sub dingen doet zonder plakband op de clasp te doen om 'm tegen krasjes te beschermen.

Da’s een leuke en met zorg gekozen verzamelingetje. Je kunt je afvragen of die Bulova niet veel cooler is dan die Moonswatch, maar tof hoor. Hoe bevalt de Citizen Day-Date, en ga je er nog een saffier op prakken?

2 likes

Zeer tevreden met de staat van mijn collectie :sunglasses:.
Mag op termijn wel weer een mooie chronograaf aan toegevoegd worden.

64 likes

Prachtige set! We het zoeken het in dezelfde hoek zo te zien. Al ideeën voor een chrono?

1 like

Dankjewel! Wij hebben sowieso best een zelfde smaak, jouw set bevalt mij ook altijd!

Nou, het potje is leeg en komende jaren zal er meer in huis en andere zaken gestoken worden. Het wordt echt een veel-jaren-plan :sweat_smile:.
Wellicht toch ooit de Wolfie eruit en dan deze (of soortgelijks) erin:

32 likes

Gaaf ding is dat… al vind ik goud met wit in die vorm zelf net te weinig contrast hebben

Dank Chris :+1: Het antwoord op de vraag…yes de Bulova is absoluut cooler dan de Moonswatch. Maar die laatste is ook erg leuk.

De Day Date is lekker retro…geslaagd model. En the price is right. :sunglasses::+1: Nee ik laat 'm origineel. Vervangen van glas zie ik geen noodzaak. De meerkosten ook niet waard…lijkt mij.

Mooie diverse collectie. :+1: Prachtige DJ :ok_hand:

1 like

Of

gewoon lekker houden. Kunnen prima naast elkaar. Zijn echt compleet verschillende horloges. Beide schitterend, natuurlijk! Maar, kunnen dus heel goed samen in één collectie, imo.

Eindelijk ben je een echte verzamelaar geworden :+1::smile:

De Bulova en de bovenste Citizen zijn mijn favorieten! Samen met de Casio, die blijft ook leuk.

1 like

Haha ja heeft even geduurd. :innocent::grin: Thanks Jasper.

1 like

Maen Hudson MK4 38
Tissot PRX
Hamilton Khaki
Seiko Speedtimer
Timex Falcon Eye
Seiko 5 Bruce Lee
Omega x Swatch
Gshock GBD 200
Gshock dw 6600 uit mijn geboortejaar (1994)
Zodiac Hermetic uit 1960!

Omega Seamaster uit de jaren 50 is onderweg!

23 likes

Mooi setje zo bij elkaar. zo zie je maar klassiekers doen het altijd goed :slight_smile:

2 likes

Dankje! Blijver voor het leven deze DJ

Eens, maar als ik zoiets cools koop, zal er ook wat voor moeten ruimen helaas. Dan vliegt de Wolfie er toch uit.

2 likes