Die vind ik wel zelf mooier.
Tijd geleden dat ik hier gepost heb. Dit is de huidige stand van zaken. Naar mijn smaak 3 horloges teveel, dus er gaat binnenkort eea uit. Ik ben er nog niet uit welke dat dan worden.
Thanks!
Oei, moeilijke keuze
Toffe collectie. Lijkt me een lastige keuze
Mooie collctie man! Heb je voor mij misschien een duidelijke foto van jou dw6600?
Mooie collectie.
Gave set zo.
Die Tag is echt vet. Zou ik op termijn ook nog weleens willen:star2:
Thanks!
Op termijn mag ie eruit
Een klein jaartje geleden besloten de collectie van 7 af te bouwen naar 3 horloges. Momenteel zeer tevreden met de huidige set - eindelijk weer eens samen voor de foto - op hoofdlijnen:
SD43 voor de zomer / korte mouwen
Speedmaster voor het iets rustigere / nettere / lange mouwen
Seamaster voor het zorgeloze
Wil de nieuwe Tudor BB Monochrome nog wel eens bekijken, wellicht krijgt die een plekje ipv de Seamaster. Al vind ik het blauw wel leuk, mijn smaak is al best eentonig.
Ik snap wel dat je zeer tevreden bent. Mooi trio zo
Doen
Tof trio
De Explorer inwisselen begrijp ik wel, maar de BB54
Perfecte set!!!
I know… daarom dus ‘ik denk er aan’. Prachtig horloge maar de honeymoon tijd is voorbij en ik wil iets anders (denk ik)
Gewoon lekker doen dan toch, met de verkoop van de explorer en bb54 ben je al een goed eind op weg
Ik ben wel een beetje jaloers op je trouwens. Ik heb ook last onrust en een 16600 op mijn lijst staan. Alleen er is op dit moment niets in mijn collectie wat ik er voor aan de kant wil doen