Jouw collectie op één foto deel X

Dat wordt lastig. Erbij is waarschijnlijk geen optie, anders zal er toch geschrapt moeten worden :grimacing:

1 like

Paar maandjes nog. Dan is de hype weer voorbij en pik je ze op voor weinig :money_mouth_face:

5 likes

net mijn 16600 verkocht ivm zeer weinig polstijd. te veel concurrentie.

Het is schrappen of sparen, in geval van sparen kan die er met een jaartje zijn denk ik. Als tenminste mijn black bay dan ook verkocht is.

1 like

Hahah echt zo, is momenteel wel de hype hier op het forum :joy:

2 likes

Heb mijn 16600 hier op het forum opgepikt, heel tof horloge. Er waren er maandenlang drie te koop in het blauwe deel. Heel ander gevoel dan bij mijn 116610, lekker neo vintage.

27 likes

Ik mis de mijne…

3 likes

Komt door de hype :eyes:

2 likes

Hahahahaha klopt!!! Maar ik heb geduld, pik er in het najaar wel 1 op voor een prikkie :partying_face:

5 likes

Begin de de moderne Rolex zat te worden? Langzaam aan terug naar de vintage. Je hebt ook weer een zwarte 16570 toch :eyes:

Oh nee hoor dat is het niet. Gewoon mooi model dat ik te overhaast weggedaan heb. 16570 heb ik idd weer maar gaat waarschijnlijk binnenkort in het blauw.

2 likes

Haha ik hoor het al, ook altijd onrust :joy:

1 like

Ik vind dat je betrekkelijk weinig chrono’s hebt in je verzameling…

Ik ben aan het loeren naar die nieuwe witte speedy :eyes:

5 likes

Niet mis, maar er bestaat spannender spul.

El Primero staat ook weer op de wishlist :grin:

1 like

Bij mij is het precies andersom (70% chrono’s) tov @Rolopalooza.

1 like

Het grappige is dat ik een chrono wel 1 van de mooist complicaties vind.

2 likes

Hier staat nr 7 klaar om morgen te verkopen (SKX), dan heb ik nog nog 1 niet-chrono, en 5 chrono’s.
Is misschien ook van het goeie teveel.

Volgend jaar verwacht ik de release van een nieuwe Zenith dresser. Dan zal er een chrono moeten wijken.

1 like

Mijn chrono’s zijn allemaal LE’s, die gaan niet weg. Het aantal duikers die anderen in de collectie hebben lijken hun ook niet in de weg te zitten, ieder zijn smaak.

2 likes