Jouw collectie op één foto deel X

Een Lupin (mkIII) lijkt me wel iets voor jou.

Dat is zeker een mooie suggestie :ok_hand:t2: Maar weet niet… die kast is niet helemaal mijn ding.

1 like

Weer een keertje tijd voor een greep uit de collectie. Een aantal recente aanwinsten en afgeronde projecten.

24 likes

Complimenten voor de focus! :smiley: Cool zeg!

1 like

Dank je. Ik heb inderdaad nogal de neiging om me op een merk te focussen :sweat_smile:

2 likes

Nee hoor. Meer chrono = meer beter.

2 likes

Told you not to… :see_no_evil:

Nou komt vast wel weer een keer een mooi exemplaar langs. :+1:

2 likes

Net van 7 naar 6 gegaan. Wel aan het punt gekomen dat verder inkrimpen niet meer comfortabel voelt.

Strepen voor de sport mag altijd, maar het plan voor 2025 ligt in grote lijnen vast. En de Longines is mijn trouwhorloge ( off limits ).

60 likes

Heerlijk!

1 like

Ik gooi de mijne er nog maar een keer in:

68 likes

Even lekker.

1 like

Mooie set zeg! Dat is behoorlijk snel gegaan :slight_smile:

Eventueel kan je je vrouw nog upgraden als je die Longines echt niet meer ziet zitten :wink:

8 likes

Kom op, zelfs mijn vrouw is niet off limits voor inruil. Niet te benauwd, het feit dat je hem noemt betekent voor mij dat je spijt hebt dat je hem hebt. Terecht, want hij is niet mooi. Ik hoop dat je blijer bent met je vrouw.

Horloge zou ik dus gewoon lekker de wildernis in voeren en daar rustig achter laten, al dan niet na een genadeslag.

Great minds think alike. :rofl::rofl::rofl:

6 likes

Wat ben je toch een sentimenteel persoon hè Chris? :rofl:

3 likes

Ik ben eigenlijk erg sentimenteel.

Zo hou ik heel erg van mijn vrouw, maar geen van ons tweeën heeft enig idee wanneer we getrouwd zijn, of wat we er bij aan hadden.

Iets met de vraag wat nou echt belangrijk is, of zo.

1 like

Ik zou een traditionelere navitimer halen met witte subdials.

De vierkante zenith heeft mij nooit enorm kunnen bekoren. En 2 el primeros is toch wel hetzelfde.

De junghans vind ik wat saai, er zijn spannendere chronos met witte plaat. Speedmaster met witte plaat bijv. Of zon mitsukotshi oid mod dial. Die vind ik ook gaaf.

De Longines chrono vind ik wat lomp.

De seiko diver is opzich prima, maar zou ik upgraden naar een spb14X, uemura, of sje093/sla017. Dit design heeft in mijn ogen de seiko xfactor niet.

6 likes

Of gewoon de El Primero houden en het daarbij laten. All you need

Ik zit er serieus over te denken om mijn collectie van 10 horloges maar te verkopen en een El Primero aan te schaffen :smiling_face_with_three_hearts:

Oké en 1 beater dan :roll_eyes:

2 likes

Doe dan. :yum:

5 likes

Kan slechter. Draag mijn el primero iig graag.

2 likes

Staat al wat in het blauw. Principe is nu, 1 eruit, niets erin!

En dat dan keer 8 :blush:

2 likes