Jouw collectie op één foto deel X

Ik vind zo’n ding zeer oncomfortabel persoonlijk.
Tof horloge hè, en leuk voor een voormiddagje mee op de brunch, maar hele dag doordragen, bvb op kantoor, no way. Draag m’n 124060 ook niet zo vaak dus.

Een dun horloge, 34/36mm diameter, op leer of flexibele BoR (dus niet zo’n stalen Oyster pols-kooi), dát is doenbaar. Zo’n ding waarvan je vergeet dat ie om de pols zit.

3 likes

Echt 0 last van

4 likes

Een doorsnee chrono is idd slechter qua draagcomfort.

1 like

Alles een keertje samen in huis… tijd voor een groepsfoto dan maar :sweat_smile:

50 likes

Zeker een goede keuze! Ik heb deze nu iets meer dan een jaar en bevalt ontzettend goed. Go-to kantoor horloge

1 like

Freaking awesome :wink::+1:

1 like

Een fotocollage maakt ons ook blij :slightly_smiling_face:

Een 14060 of een Omega Peter Blake kan ik gerust een hele dag dragen en nauwelijks tot niet voelen. Onder de 12mm dun allebei, dat helpt en een lichte sluiting.

3 likes

Het probleem daarbij is dat als je die draagt, je dus niet je Lange Moon draagt, en dat is ook zwaar.

7 likes

:joy: ja “teveel” horloges hebben zorgt ook weer voor problemen. Luxe problemen :wink:

1 like

Wanneer ga jij nr3 voor het forum oppakken? :innocent:

2 likes

Regelmatig droom ik daarover. Een Moritz Grossmann lust ik ook wel. Maar ik hik toch wel tegen die bedragen aan hoor.

3 likes

Goed om te horen! Binnenkort maar even passen bjj de AD!

Heb nog wel wat “side collection”… maar dit is currently the main.

77 likes

Lekker hoor!

1 like

Smaakvol Ruud :yum:

1 like

Zo dan, da’s ook niet verkeerd :ok_hand:

1 like

Flip er een paar. Stop met geld in audio laten verdwijnen… En écht waar, gewoon doen.

De hobby krijgt gelijk rust. Soort van.

2 likes

Voor het deel dat ik hier bij me heb kan ik foto’s maken.

2 likes

Prachtige set! :ok_hand:

Van diverse merken een goed stuk. :grin:

1 like