Geen idee hoe ik mezelf in deze geloofwaardig moet uitdrukken. ‘Het werk is af’ Ik geloof dat ik echt klaar ben .
Dit is het finale zestal:
Geen idee hoe ik mezelf in deze geloofwaardig moet uitdrukken. ‘Het werk is af’ Ik geloof dat ik echt klaar ben .
Dit is het finale zestal:
Mooi 6-tal! Schone tussenstand
6 is ook gewoon een mooi getal voor een collectie denk ik.
Mooie set.
Schitterende gevarieerde collectie! Zo’n Doxa in het oranje is ook echt lekker.
Wat voor Omega is dat die onder de Speedmaster?
Persoonlijk zou ik de Cwc upgraden voor een Hamilton Khaki handopwinder. Dan is de collectie echt klaar.
Het ‘werk’ is natuurlijk nooit af, maar dit zestal is prachtig. Lekker divers en stuk voor stuk een mooi, eigen gezicht.
Thanks Kristof
Thanks
Bedankt! Ik heb al teveel dingen meegemaakt met die CWC om het te laten gaan. Daarbij is het de enigste quartz in de set en die technologie verdient zijn plaats in iedere set. De 2 omega’s en de UG zijn ook al handwinders. In zou op den duur blaren op mijn duim krijgen .
De omega onder de speedy is een CK859 verslagje hier te lezen.
Thanks man . Ik vind het wel grappig dat de collectie geëvolueerd is van een set met heel erg veel ‘de enige op het forum’ naar een set waarvan iedereen die hier al even lang als of langer rondzwerft dan mezelf er meestal wel eentje of meerdere uit deze set heeft gehad.
Doosje nog niet vol. Even doorpakken Vincent.
laat me gerust Koen!
Ik zie ook nog twee vacante posities.
Maar mooi hoor, voor elke gelegenheid iets heel gaafs.
Thanks Wouter
Wat een lekker setje zo Vincent. Is die Seiko voor jou een blijver? Ik heb de nieuwere versie gehad, maar vond hem uiteindelijk toch niet fijn genoeg door de dubbele kroon en toch wat dikke kast.
Bedankt Michiel. De alpinist draagt inderdaad wat dik. De nieuwe met zichtbodem is natuurlijk nog een mmtje dikker, en de het glaasje is niet ontspiegeld, maar verder vind ik het echt een toppertje om tijdens de werkweek te dragen. Hij gaat het eerste jaar zeker niet weg.
Prachtige set Vincent!
Eerst dan maar eens een nomos club neomatik verkopen dan
Nu even niet vlaggen mensen, hier zien jullie de humor toch wel van in?
Thanks Sebas!
Mooi zestal overigens Vincent. De Anordain kun je ook niet verkopen
Ik probeer het wel Arjen. Hij staat in het blauw.
En daar ging Vincent al weer
Heerlijke collectie natuurlijk, met zorg en smaak samengesteld
Hopelijk de eerste 5 jaar ook niet, maar daar is het nog te vroeg voor. De intentie is er in ieder geval.
Bedankt Anthony