Heerlijk doosje! Met een uitgebreid budget zou ik een Zenith chrono aanraden voor ernaast. De Manufacture die in het blauwe staat vind ik een topper. Als het wat minder mag zijn, dan kijk ik naar Nomos. Een Tangente bv
Wat wil je naast die Speedmasters! Ik zit zelf ook te denken om mijn 1861 eruit te doen voor de 3861 op die sublieme stalen band. Wat moet je nog meer als dagelijks horloge…
Toevallig zat ik gisteren nog te kijken naar een Tangente 35mm. Maar dan met de witte plaat. Fraai ding. Weet alleen niet of 1200 gebruikt nu een goede deal is of niet haha.
Nomos Clubje staat ook de wishlist.
Klopt, is de 36mm. De IW324009. Volgens mij had @Zulu een dibs maar die roept dat wel vakee en voorlopig blijft ie lekker bij mij
Correct. Het is dat @GMTplus1 de zijne nog niet te koop heeft gezet. Die van @MannetjeMar zag ik te laat. Uit pure wanhoop maar een GS gekocht. Lekker houden die flieger, top horloge
Er zit geen “lijn” in en dat is ook nooit mijn intentie geweest. M.a.w: Ik koop geen duiker alleen omdat ik er nog geen heb.
De Garmin Marq hoort er absoluut bij en wordt gedragen tijdens het sporten, ‘s nacht en bij activiteiten waarbij een mechanisch horloge schade op zou kunnen lopen. De Staudt Chrono met Guilloche dial is pas geleden aangeschaft maar is het kerstcadeau van mijn echtgenote . Die krijgt zijn draagtijd over een paar weken.
Ondanks dat de two tone Santos M mijn huidige favoriet is, krijgt alles ongeveer even veel draagtijd.
Ik hoop nog een keer een Patek Calatrava 6119R toe te kunnen voegen.
Klopt, ik heb die gekocht in het geboortejaar van mijn dochter. Een beetje dubbel om te verkopen enerzijds, maar anderzijds ga ik upgraden naar een nieuwe Speedmaster met een comfortabeler band. Die ga ik meer dragen, dus dat heeft ook zijn waarde.
Plus ik denk niet dat zij ooit een Speedmaster zal willen dragen eerlijk gezegd. Mijn vrouw vind ze alleszins veel te groot. Dus het is maar hoe je het verkoopt aan jezelf he
Smaakvol en gevarieerd, prachtig! Ik zou die DJ zelf wellicht eerder op Oyster dragen, maar de voor de rest een uitstekende collectie zo wat mij betreft