nee, meer heb je niet nodig, helemaal super
Dit ziet er goed en netjes uit. Geniet ervan!
Prachtige collectie
een geweldige prachtige keuze in deze collectie,
een collectie die nooit verveelt
geniet ervan
Hoe laat is het nu.
Dat is een feit. Je geraakt al ergens met het geld dat we hier vaak aan horloges spenderen
Haha dat is ook een plan natuurlijk. Helaas heb ik geen 50k op overschot om even rond te strooien aan horloges, dus ik zal toch moeten kiezen. Of gewoon genieten inderdaad
De Oris en de Nomos zijn rationeel gezien inderdaad wat overbodig, maar ik draag ze graag en heb er een mooie band mee, dus die blijven gewoon. Zoveel brengen ze ook niet bij aan de horlogepot.
Enkel de gouden Connie staat nog te koop, ik ben wat aan het wachten om te zien wat ik met die doe tot de GS zeker eruit is. Die staat nu gereserveerd. Ik vond vintage prachtig, maar ik droeg ze eigenlijk amper en op den duur verzamel je zoveel. Het voelt wel fijn om er een hoop uit te hebben eerlijk gezegd
Doxa is inderdaad mooi, maar de Oris draag ik echt heel vaak. Die past ook overal bij, zo’n Doxa is nog wat anders. Qua maat weet ik het niet goed, een 300 lijkt me nogal aanwezig. De FXD is licht door zijn titanium kast, want eigenlijk vind ik die ook te groot… vandaar de 200t
Dankje! Ik heb niet veel met Rolex eerlijk gezegd. Ik heb een 36mm Explorer gehad, maar de Railmaster heeft toch wat meer karakter. En ik wil er geen “allrounders” meer bij, liever iets bijzonders qua ontwerp, materialen of afwerking
Klopt. Het is door constant te blijven lezen dat een mens altijd maar nieuwe dingen wil. Eigenlijk moet ik gewoon een Lange kopen en geen Monochrome, Fratello, Instagram en HF meer lezen
Zo zal het lopen gok ik. Nog de GS en de gouden Connie eruit en het zou wel eens kunnen!
Best wel een gewicht, maar leuk. Mocht je de 300t eens willen passen, laat maar weten.
Mijn 6-stuks collectie met de nieuwe aanwinst erbij in het groot
Stiekem heb ik nog een G-shock, een beater fieldwatch (Bausele) en een vintage Movado (ligt al heel lang bij een horlogemaker) maar die krijgen amper draagtijd.
Lekker niet-alledaags, hou ik wel van.
Funky hoor Michiel. Helemaal jouw collectie.
Ja, ik ook Zoek graag naar de dingen die niet iedereen heeft of die ik overal al zie!
Omdat ik zo’n funky dude ben? Ben benieuwd hoe mensen die me niet kennen zich mij voorstellen
Heel mooie set zo, lekker uniek!
Heel gaaf! Ik was al fan van de NA, maar naast de rest klopt het plaatje helemaal. Die Nijntje is ook een frisse verschijning. En leuk dat je VPC gesteund hebt, het zijn mooie horloges
Als je die bakkebaarden wegdenkt is dit 1:1.
Mooie collectie waar een Lange de kroon op zou zetten. Maar snap de plankenkoorts. Ben benieuwd waar je op uit gaat komen.
Zo, je hebt één van de meest originele collecties die ik langs heb zien komen hier. Beide Omega’s zijn bijzonder en de chrono vind ik echt mooi.
Leuk ook de Nederlandse ‘touch’. Ben je blij met de VPC? Heb er zelf ook gedacht aan de blauwe versie (maar nog niet op de koopknop gedrukt).
Dank! Ben er ook erg blij mee! Jouw collectie is ook niet mis; een hoop dikke klappers
Ontzettend. Vind het echt een heerlijk horloge dat alles een klasse beter doet dan de prijs. Was voor mij beetje begonnen als steun voor het initiatief; maar is het horloge met de beste prijs/kwaliteit die ik ooit heb gehad.
Spulletje hoor Chiel.
Geen woord aan gelogen
Kortom, he-le-maal JIJ keep it that way, mate
Mooie verzameling zo . Voor iedere gelegenheid een passend horloge. Of je nu met Musk de ruimte in gaat, gaat duiken of een net etentje hebt. Het kan allemaal.
Heel tof gedaan ook met die achtergrond kleur, echt een Leuke opstelling.