Jouw collectie op één foto deel XI

Met deze 5 het nieuwe jaar in!

Op de shortlist voor volgend jaar:

• Weer een Speedmaster FOIS
  • Weer een Cartier Tank
  • 16600 of 16610
75 likes

Dankje!

Die overlappen inderdaad wel met de zilveren plaat en geblauwde accenten. De Nomos draag ik sowieso niet zo vaak meer, maar elke keer als ik die om doe ben ik onder de indruk van de 6mm dunne kast en aparte lugs. Plus ik heb die gekocht voor de geboorte van mijn zoon, dus er zit ook een sentimenteel kantje aan :blush:

De GS is van een heel ander niveau natuurlijk, die zal ik wel vaker dragen. En de Santos is ook zilver met blauwe wijzers. Ik vind dat gewoon een mooie combi denk ik :smile:

1 like

Mooie collectie hoor! :clap::clap:

1 like

Mooi! :star_struck:

1 like

Mooie collectie met mooie nieuwkomers dit jaar :+1:

1 like

Heel erg fraai!

Op naar 2025!

Er is een hoop bijgekomen dit jaar, mede dankzij dit forum :sweat_smile:.
Komend jaar moet er nog iets van een beater bijkomen voor naar het strand etc. Waarschijnlijk een Alpinist. De Tudor gaat hopelijk plaats maken voor een Cartier 1566. Daarna ben ik wel weer even tevreden. Suggesties zijn natuurlijk altijd welkom :wink:.

46 likes

Lekker man! Ik geniet van je gouden horloges :ok_hand:t3:

1 like

Prachtig, je doet je forumnaam eer aan :sunglasses:

1 like

Vind ik gaaf :sunglasses:

3 likes

Thx mannen! Proud to be goud :sunglasses: :grin:

1 like

Gaaf!

1 like

:ok_hand:t3:

1 like

Doe eens gek:

12 likes

Heel mooi!

1 like

Wat een heerlijke collectie!

Die Constellation is echt prachtig. Dat is een van de horloges waarbij ik over nadenk om die in de collectie op te nemen.

1 like

De ‘core’ collectie :v:

36 likes

Dankje!

De Pie Pan of de C shape? Ze zijn beide gaaf, de Pie Pan heeft nog wat meer details om te bewonderen, de C shape is speelser met die ronde kast :blush:

Maar je kan niet missen, Connies zijn altijd een aanrader! :ok_hand:

3 likes

De Bulova Precisionisten tot nu toe. :blush:

28 likes

Gaaf!