Jouw collectie op één foto deel XIII

Vet setje. Nog wensen?

Niets meer aan doen :wink: drie fantastische duikerts :boom:

1 like

Dan kunnen er twee weg :nerd_face:.

1 like

:scream::stuck_out_tongue_closed_eyes:

1 like

Black Bay en Explorer verkocht voor de Sea-Dweller, dus nu dit duo!
De Sea-Dweller als doordeweekse ‘daily’, Speedmaster draag ik vooral in het weekend en voor feestgelegenheden.

Nog een kleine side collectie:
Citizen voor vakanties, Suunto voor sportactiviteiten, G-shock voor het werk en de Fero was van mijn opa, deze krijgt vrijwel geen draagtijd.

Alles samen👌

48 likes

Nieuw thema

Vreemd trio…:nerd_face:

43 likes

56 likes

Hoezo? Keurige klok voor naar kantoor, een sportief horloge en een casio voor het schoffelen in de tuin - lijkt me helemaal niet vreemd maar een beetje het idee van een gebalanceerde collectie.

2 likes

Thx :+1: Was dan ook enigzins grappenderwijs :slightly_smiling_face:

1 like

Een super duo, veel plezier met je SD :+1:t2:

1 like

Japans van alle slag en soort. Er zit dus zelfs een thema in :+1::wink:

3 likes

Haha ja…nu je het zegt. :grin::+1:

Zon 44gs is toch wel erg nice

1 like

Dit setje geselecteerd voor de roadtrip in de TT. Sinn moest zoiezo mee want daar gaan we langs. Seamaster is al bijna 23 jaar soort van daily. Nomos is gewoon een heerlijk horloge. Alle 3 hebben ze een bijzondere betekenis voor mij.

Groeten
Rutger

37 likes

Dat moet lukken zo :+1:t2:

Afgelopen tijd wat geschoven richting de microbrands en dat bevalt.

De VPC draag ik veel, erg mooi en fijn dragend horloge en past perfect om mijn pols.

De Serica is vandaag binnengekomen en de eerste indrukken zijn heel goed.

Eruit zijn de Zenith en een Seiko. Zenith kwam de kist niet genoeg uit en Seiko moet ik na 3 Seiko’s gewoon niet meer doen.

49 likes

De Serica is top :+1:t2: kon alleen zelf niet wennen aan de aansluiting op de kast van de band.

1 like

Super aanwinst die Serica!

Goh! :grin:

1 like

Ik denk dat ik morgen eens ga kijken bij de AD. Ik vind hem toch wel erg mooi :star_struck:

1 like