Breitling kan er inderdaad uit, maar de fxd houden, en rustig uitkijken naar iets anders.
Mee eens. Ik ben niet helemaal weg van die Breitling.
Een OP erbij, liefst in een fijn kleurtje, @Myspeedyworld als je toch op zoek gaat naar een kroontje.
Perfecte set. (Nu ook al) maar ik zeg elke dag van de week een dweller > FXD
Ik zeg doen! Dat zou m erg dicht bij perfectie brengen!
Sub>SD.
Verder snap ik je wel. Niet te zwart?
Al heb ik zelf alleen zwarte horloges…
Niet alleen horloges. Jouw hele leven zit vol met zwarte spulletjes.![]()
De rootbeer van Tudor ![]()
Mooie three piece. Ik ben normaliter niet de grootste Aquis fan, maar in dit gezelschap is het erg logisch. Dat past uitstekend.
Mooie verzameling! Lekker divers qua stijl, met een kleuraccent, een tonneau, en een net horloge met witte plaat er bij…
Dat zou voor mij grappig genoeg juist een reden zijn om geen Hamilton Khaki te dragen als ik in Vietnam was. Het is niet alsof de Amerikanen daar filantropisch werk hebben gedaan. ![]()
Maar het blijft een klassiekertje.
Links veel mooier bricky
En geen klomp.
Wow, wat een geweldige collectie. Je Patek is een prachtige aanvulling maar dat heb je vast al eerder gehoord.
Hehe dat is nou net de opzet.
Nee een 16610 of zijn nodate equivalent is het net niet.
Maar we zijn het eens dat we het niet eens zijn
Voor mij nog steeds alleen maar Seiko.
Hard aan het denken over anderen wel.
Staan een paar van de vrouw ook bij .
Yes, alleen de OP heb ik weinig mee. Gaat me denk ik wat te saai zijn. Een dress watch in edelmetaal mag zo basic zijn voor mij.
Andere wildcard is alleen Breitling eruit en een GMT zoals een 16710. Maar op een andere manier trekt een 16600 me wel. Lijkt op een sub maar toch wat anders ![]()
Alleen mis ik dan wel weer zo een beuker als de FXD. Draag hem erg vaak en deze vakantie was het ook weer een topper.
Genoeg reden om hem niet weg te doen, lijkt me. ![]()