Voor het bestaan van de fxd was er al een dweller voor dit soort gelegenheden.
Google maar eens op comex. ![]()
![]()
Voor het bestaan van de fxd was er al een dweller voor dit soort gelegenheden.
Google maar eens op comex. ![]()
![]()
Ergens heb ik het gevoel dat de FXD die geest tegenwoordig beter belichaamt dan de hedendaagse SD. ![]()
Prachtige GS Rik ![]()
Ik ga verder consolideren. Het is cliché maar ‘less is more’ is inderdaad waar. Ik ben benieuwd wat jullie zouden ‘wegstrepen’ en/of ruilen. De Patek 2584 staat ondertussen in het blauwe gedeelte en gaat sowieso weg. Deze heb ik al voor het gemak uit de collage gehaald. De Chopard LUC en de Patek 2508 gaan sowieso niet weg want dat zijn mijn favoriete horloges. De IWC gaat ook niet weg want dat is mijn trouwhorloge.
Dat snap ik. Prachtig!
ALS, cushion case UG, één van de Polerouters (gouden dial), Breguet en
houden.
Maar wat een goede collectie… Ik zou er veel moeite mee hebben om hier keuzes in te maken.
Wow, wat een unieke verzameling zeg!
Heb je de collage ook in hogere resolutie?
Prachtige collectie.
Als je dan wilt strepen zou ik zoiets doen:
Ja helaas ook deze Breguet. (Vind de indeling van de plaat minder
)
Nb misschien toch ook de longines houden ![]()
Nb2 ALS er ook uit, en dan een nog dikkere erin ![]()
Eigenlijk vind ik het stiekem wel een beetje jammer voor jouw verzameling dat je gaat consolideren…
![]()
![]()
![]()
mooie set zo, wel veel bracelets ![]()
Dat is geen toeval ![]()
oh? ![]()
Ik doe dit niet graag, maar je vraagt het.
Niet te gek doen en deze twee eruit, kijken hoe dat bevalt. Op termijn misschien eens zoiets onderzoeken:
Ik heb me niet verdiept in prijzen, puur esthetisch.
Als dit advies goed uitpakt, sta ik open voor een ruil voor een van je gouden Polerouters voor mijn stalen ![]()
Hoe dan ook een waanzinnige set hoor ![]()
Uhm, ik vind de suggestie een beetje eng @Kad
Misschien moeten we een andere hobby zoeken. Wat is nu de kans dat we allebei deze exoot aanraden
?
Moet zijn dat het deze moet worden.