Ja, I know. Maar met enig geduld zal er vast wel weer eentje opduiken.
Een paar maanden geleden werd ik door een HF-lid getipt over een exemplaar voor 13,5k in Duitsland, maar toen was ik er nog niet helemaal uit dus niet toegehapt.
Het is één van de opties. Ik vind die Santos ook geweldig, maar er zijn of meer mooie dingen, zoals een VC of een Speedmaster op bracelet. En soms denk ik dat die 1803 of 18038 er toch nog eens moet komen, maar Rolex draagt op mijn werk weer minder fijn.
Het hangt uiteraard van het budget af. Ikj zou zeggen dat een hele mooie vintage dresser goed zou passen (maar ik ben biased). Als je goede prijs-kwaliteit wil (alles is relatief), kan je bij jlc of VC kijken naar jaren '50 exemplaren. Erg mooi.
Wat een verstandige uitspraak. Ik wilde je nog met rust laten, het viel mij meteen op dat er geen Rolex in je collectie zit. Een DD is de meest logische en beste stap.
Je bent van harte welkom om mijn 18038 weer eens om je pols te slaan.
Zeker eens, maar in de praktijk minder draagbaar als daily. Dan wil ik er dalijk ook weer rubber bij en eindig ik met een Speedy panda op rubber met een bracelet in de kluis. Dat zou ik zonde vinden.
Ten faveure van mijn witgouden SpeedyMoon. Die ook alweer weg is.
Mij om het even, alleen heeft de DJ twee nadelen: In het algemeen zijn er voor de DD interessantere wijzerplaten in omloop dan voor de DJ en een volgouden jubilee band is veel kwetsbaarder dan een president bracelet. Voor een strakke vintage 18k jubilee moet je best even zoeken en/ of de portemonnee omkeren.