Jouw collectie op één foto deel XIII

Ja, I know. Maar met enig geduld zal er vast wel weer eentje opduiken.

Een paar maanden geleden werd ik door een HF-lid getipt over een exemplaar voor 13,5k in Duitsland, maar toen was ik er nog niet helemaal uit dus niet toegehapt.

Het is één van de opties. Ik vind die Santos ook geweldig, maar er zijn of meer mooie dingen, zoals een VC of een Speedmaster op bracelet. En soms denk ik dat die 1803 of 18038 er toch nog eens moet komen, maar Rolex draagt op mijn werk weer minder fijn.

2 likes

Het hangt uiteraard van het budget af. Ikj zou zeggen dat een hele mooie vintage dresser goed zou passen (maar ik ben biased). Als je goede prijs-kwaliteit wil (alles is relatief), kan je bij jlc of VC kijken naar jaren '50 exemplaren. Erg mooi.

1 like

:smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Tja klaar… uitloggen en nieuwe hobby zoeken :ok_hand:t3:

1 like

Wat een verstandige uitspraak. Ik wilde je nog met rust laten, het viel mij meteen op dat er geen Rolex in je collectie zit. Een DD is de meest logische en beste stap.

Je bent van harte welkom om mijn 18038 weer eens om je pols te slaan.

16 likes

I salute you sir :ok_hand:

1 like

Die wil ik graag weer eens omslingeren. Ik heb hem ook nog niet (van dichtbij) met deze plaat erin gezien meen ik. :ok_hand:

1 like

:saluting_face:

1 like

Dat klopt. En zeker de moeite waard!

2 likes

Een vol gouden exemplaar inruilen op jouw gouden exemplaar? Goed idee hoor.

Eigenlijk nog toffer dan een tank. Waarom deed je de zwarte ook al weer weg?

Hot take, maar doe mij maar een datejust over een day-date.

1 like

Als iemand op het forum deze ooit weer tegenkomt heeft die bij deze de morele verplichting over te gaan tot aanschaf, en binnen het forum te houden.

Wat een geweldig ding

Niet normaal he! Ik wil 'm zelf ook graag. Maar heb ook nog 4 wachtenden voor me, en zoveel komen er niet beschikbaar helaas… pure kunst. Wauw.

1 like

Dat is helaas het prbleem met dit soort uiterst zelfzaam en uitzonderlijk goed uitgevoerde modellen.

Ik wens je een/twee (of vier) plekjes hoger in de wachtrij toe🤌

1 like

Zeker eens, maar in de praktijk minder draagbaar als daily. Dan wil ik er dalijk ook weer rubber bij en eindig ik met een Speedy panda op rubber met een bracelet in de kluis. Dat zou ik zonde vinden.

Ten faveure van mijn witgouden SpeedyMoon. Die ook alweer weg is. :upside_down_face:

Mij om het even, alleen heeft de DJ twee nadelen: In het algemeen zijn er voor de DD interessantere wijzerplaten in omloop dan voor de DJ en een volgouden jubilee band is veel kwetsbaarder dan een president bracelet. Voor een strakke vintage 18k jubilee moet je best even zoeken en/ of de portemonnee omkeren.

3 likes

Dit vind ik gaaf zo, de band heb ik nog liggen. Misschien toch ook eens opnieuw zoeken airman

1 like

Als je die DeVille chrono weet te scoren, moet die Tank een eitje zijn :grin:

1 like

Mooie set! Ik vindt die GP ook echt steeds mooier!

1 like

Ik dacht dat jij GO ook wel een mooi merk vond. What about zoiets:

10 likes

Je zou hem eens in het echie moeten zien en/of passen, geweldig ding!

1 like

Weet je hoe ik daarover heb gedaan? :face_with_raised_eyebrow:

Zeker! Maar ik hang bij GO wel vooral rond bij de duikers.

2 likes