Jouw collectie Tissot op één foto :-)

:see_no_evil:

…en bij alle andere Tissot-liefhebbers uiteraard. :wink:
En misschien zijn er wel verschillende met een zodanig grote collectie dat er een dozijn foto’s nodig is om het geheel in beeld te brengen.
Maar ook de beperktere volumes kunnen pareltjes bevatten die voor anderen inspirerend zijn. Dat was eigenlijk de bedoeling.

2 likes

Ik weet toevallig van @wbcoupe dat hij een telefoon heeft gekocht met een panoramafunctie, maar dat was vooral om zijn mannelijk geslachtsdeel nou eindelijk eens volledig op de foto te kunnen zetten. Misschien kun je die panoramafunctie ook gebruiken voor een foto van je verzameling?

3 likes

Volgens mij verwar je mij met @Climholland :stuck_out_tongue_winking_eye:

3 likes

image

2 likes

Toen vond ik het eigenlijk niet mooi en droeg er geen zorg voor :woozy_face:

Zo; even een poosje aan het zwoegen geweest; maar het past erop :sweat_smile:
Ongeveer op leeftijd geordend; linksboven de oudste, rechtsonder de nieuwste.

100% compleet is het uiteraard niet; er is nog wat onderweg, er liggen er een paar uit elkaar, maar dat heb je met een collectie; het is een continue ontwikkeling :sunglasses:

30 likes

Pff dat zijn er even snel geteld een stuk of 100! Knap dat het je gelukt is om dit op een foto te krijgen😅 Ik zal van de week ook eens een foto maken van mijn 3 Tissot horloges😋

1 like

Ja het was even knutselen, met een paar lichtstatieven en een trapje boven de eettafel :sweat_smile:
Succes met jouw foto, 3 is makkelijker :grin:

1 like

Het zijn er maar 2 voorlopig. :+1:

12 likes

Bedankt voor de prima foto ! De resolutie is zodanig dat er lekker ingezoomd kan worden :smiley:.

En knappe collectie natuurlijk :+1:.

3 likes

Tot op heden nog maar twee stuks. Wellicht ergens nog een chronograaf variant van de PRX erbij

6 likes

12 likes

Mooie collectie; en precies allemaal exemplaren die ik niet heb :+1::grin:

1 like

Uit uw mond, is dit het mooiste compliment dat ik kan krijgen. Dank u.

2 likes

Ja ik had m’n spiegelreflex er maar even bijgepakt, met m’n telefoon ging het hem niet worden :grin:
Wel heb je met zulke foto’s bijna altijd het probleem dat er een paar horloges tussen zitten die precies een lamp reflecteren; zitten er ook nu een aantal tussen :grin:

1 like

Mijn bescheiden Tissot verzameling…

7 likes

Impressive Wilco :star_struck:

1 like

Laten we zeggen dat maat houden niet mijn sterkste kant is :sweat_smile:

2 likes

6 likes

Seastar Seven Automatic uit 1972, erfstuk van mijn vader.
T60 Alarm Quartz uit 2004, cadeau van mijn echtgenote.

7 likes