Kom aan!
Please stop this nonsense !!!
Dit begint gênant te worden.
Kom aan!
Please stop this nonsense !!!
Dit begint gênant te worden.
Dat bandje hoort niet op een horloge maar in het HF museum. Wat een verhaal met een prachtig einde.
Dan lijkt een slotje op zijn plaats hier
50/50 zou in elk geval een mooie oplossing zijn geweest.
Dus TS: goed aangepakt!
Nog maar een paar berichtjes. Zitten we op de 200 voor wat achteraf niet nodig was. Heerlijk dit.
Haha, gelukkig!
Nergens voor nodig.
Dit was namelijk exact mijn conclusie.
Kom op, iedereen wist toch dat het bandje gewoon zou aankomen.
Juist. Als ik iemand niet moet, koop ik toch niks van je. Hoe goedkoop en eerlijk je ook bent.
En bang voor je naam : Lieven mensen, ik ben 49, geen 17-jarig meisje wat afhankelijk is van insta, FB of twitter. Als er hier gefluisterd wordt " psst koop maar niet hoor, hij vergoedt misschien je bandje niet " dan lig ik daar nou niet echt wakker van.
En de afspraken vooraf zijn het belangrijkste. Ik zet er nu echt bij : alle verantwoording bij de koper als het pakketje de deur uit gaat. Geen gezeik na verzending, klaar. Niet mee eens? Koop je het gewoon toch niet, of we spreken ergens af.
Ik zal zelf NOOIT mijn geld terug vragen als iets niet aankomt, dan weten jullie het vast. Of wat nog erger is : een slechte recensie schrijven
Mooi !
Ik had niet anders verwacht!
Heeft u zich van uw goede kant laten zien (want immers bedrag terug gestort) en mag deze som nu weer uw kant op.
Zo houden we de banken ook lekker bezig
Met dank aan PostNL
Eind goed al goed !
Nog drie berichten tot de 200.
Ik trap af: jippie, het bandje is aangekomen. De les voor vandaag: geduld is een schone zaak.
Ik
Hoop
Dat we de
200 gaan halen
Jeej
In jouw geval komt er maar een ding aan en dat is de persoon zelf, kilo’s!
Man man, hapjes, drankjes alles … meteen een week vasten als je met jou op pad bent geweest.
vast een fijn kerst,
en eet smakelijk !