junior

Ik heb heel prettig zaken gedaan met @junior en een Tudor Pelagos van hem overgenomen, een hele grote aanrader!!

Remco bedankt!

1 like

Vandaag een Zodiac Grandrally overgenomen van Remco @junior, bij van der Valk onder het genot van een bakje koffie. Een kenner die weet waar hij het over heeft

Goede communicatie, nette prijs en snelle afhandeling!

Aanrader!

2 likes

En de volgende : gezellig even een uurtje gezeten met @junior . Zoals verwacht zonder enige twijfel over de deal, want na alle geintjes, babbeltjes en serieuzere gesprekjes hier weet je wel ongeveer hoe iemand in elkaar zit :+1:t4:
Ik had ruimschoots uitgepakt met hapjes en drankjes, dus Remco stapte met een volle buik in de auto.
@Sligro bedankt voor de medewerking, het was zoals altijd weer perfect geregeld en het geld waard.

1 like

Gisteren een mooie ruil-/cashdeal met @junior afgerond. Alles zeer vlot verlopen, daarnaast nog een leuk gesprek gehad en beiden weer iets nieuws om de pols!
Bedankt Remco!

1 like

Ik had een gezocht topic geopend voor een Erika’s Mn strap. @junior reageerde al vlot dat hij er een beschikbaar had en de deal was snel gesloten. Het bandje was goed verzonden en de communicatie was zeer prettig.
Kortom een aanrader om zaken mee te doen.:+1:

1 like

Vandaag een deal gemaakt met Remco @junior om mijn Seiko MM200 over te nemen. Afgesproken in het midden voor beide en onder het genot van een bakkie koffie (ja, kan weer :sweat_smile:) de deal beklonken…

Nog gebabbeld over de onverklaarbare drang naar het zoeken en terugkopen van horloges maar vooral genoten van de horloges die al voorbij zijn gekomen bij hem en bij mij.

Aanrader en zou zeker Nog eens zaken doen met Remco, dikke :+1:t2: omhoog…bedankt @junior.

2 likes

Het is zeer prettig zaken doen met @junior!

Snelle reactie, vriendelijk contact, perfect verpakt, meteen track&trace ontvangen.

Kortom: aanrader😃

Groet, Werner

1 like

Ook hier een fijne ervaring met @junior

Remco was zo vriendelijk om persoonlijk het horloge, waar ik belangstelling voor had, bij mij thuis af te leveren.
Daarbij gezellig zitten keuvelen over onze gezamenlijke passie.
Blij met de NA en de transactie, zeker voor herhaling vatbaar. :+1:

1 like

Ik sluit me hier van harte bij aan. Zo hoort het @junior :muscle:

1 like

Een horloge gekocht van @junior

Een fijne deal! In het midden van de week het eerste contact. Wat prettige smaak-discussies gevoerd. Vervolgens vrijdagavond de knoop doorgehakt en zaterdagmiddag het horloge al om mijn pols. Vriendelijk, duidelijk en oprecht contact.

100% aanrader! Dank je wel Remco :+1:

4 likes

Mooie band van Remco over kunnen nemen, deal was snel beklonken en nog sneller in huis, graag tot een volgende deal… :+1:t2:

1 like

Na een topic gezien te hebben over pushpins in contact gekomen met @junior . Hij ging meteen in op mijn voorstel en daarop volgde direct een vlotte betaling. Dikke aanrader dus! Leuk contact en tot ziens! Veel plezier met de hobby :smiley:

1 like

Vandaag @junior op bezoek gehad en een deal rond gemaakt. Erg gezellig en meteen het relaxte gevoel op dezelfde golflengte te zitten.
Nogmaals dank Remco en anytime again! :+1:

2 likes

Ik plak hem even in mijn eigen ervaringentopic.
Wie weet heeft iemand er nog wat aan … :sunglasses:

1 like

Vandaag onder het genot van een bakkie Starbucks koffie kofferbak handel gedreven met @junior :grin:
Hij blij met mijn Seiko Twilight Blue en ik blij met de door hem gegeven Omega catalogus :smiley:
Veel draagplezier gewenst en ik zou zonder te aarzelen zo weer kofferbak handel met je drijven :+1:t2:

2 likes

Bandje verkocht aan Remco, prima probleemloze transactie :+1:

1 like

Bandje ontvangen van Remco. Fijne transactie met veel aandacht ook voor het verpakken.
Bedankt @junior!

1 like

Gisteren stond daar plots een oranje tropic op het forum. Vliegensvlug gereageerd en maar goed ook!
De communicatie met @junior verliep soepel, snel en vriendelijk. Niet veel later al een foto dat het bandje op de post ging en een dag later al in mijn brievenbus.

Al met al, met Remco zaken doen is een aanrader! :sunglasses:
Bedankt en wellicht tot de volgende!

1 like

Vandaag na een supersnelle deal een band van @junior mogen ontvangen.
Mooie vlotte communicatie en afhandeling :ok_hand:

1 like

Vandaag een Rolex calendar van @junior mogen ontvangen na het reageren op mijn topic.

Duidelijke communicatie en uiterst snel ontvangen. Nogmaals dank. @junior tot de volgende :sunglasses::ok_hand:

1 like