Ik sluit me hier van harte bij aan. Zo hoort het @junior
Een horloge gekocht van @junior
Een fijne deal! In het midden van de week het eerste contact. Wat prettige smaak-discussies gevoerd. Vervolgens vrijdagavond de knoop doorgehakt en zaterdagmiddag het horloge al om mijn pols. Vriendelijk, duidelijk en oprecht contact.
100% aanrader! Dank je wel Remco
Mooie band van Remco over kunnen nemen, deal was snel beklonken en nog sneller in huis, graag tot een volgende deal…
Na een topic gezien te hebben over pushpins in contact gekomen met @junior . Hij ging meteen in op mijn voorstel en daarop volgde direct een vlotte betaling. Dikke aanrader dus! Leuk contact en tot ziens! Veel plezier met de hobby
Vandaag @junior op bezoek gehad en een deal rond gemaakt. Erg gezellig en meteen het relaxte gevoel op dezelfde golflengte te zitten.
Nogmaals dank Remco en anytime again!
Ik plak hem even in mijn eigen ervaringentopic.
Wie weet heeft iemand er nog wat aan …
Vandaag onder het genot van een bakkie Starbucks koffie kofferbak handel gedreven met @junior
Hij blij met mijn Seiko Twilight Blue en ik blij met de door hem gegeven Omega catalogus
Veel draagplezier gewenst en ik zou zonder te aarzelen zo weer kofferbak handel met je drijven
Bandje verkocht aan Remco, prima probleemloze transactie
Bandje ontvangen van Remco. Fijne transactie met veel aandacht ook voor het verpakken.
Bedankt @junior!
Gisteren stond daar plots een oranje tropic op het forum. Vliegensvlug gereageerd en maar goed ook!
De communicatie met @junior verliep soepel, snel en vriendelijk. Niet veel later al een foto dat het bandje op de post ging en een dag later al in mijn brievenbus.
Al met al, met Remco zaken doen is een aanrader!
Bedankt en wellicht tot de volgende!
Vandaag na een supersnelle deal een band van @junior mogen ontvangen.
Mooie vlotte communicatie en afhandeling
Vandaag een Rolex calendar van @junior mogen ontvangen na het reageren op mijn topic.
Duidelijke communicatie en uiterst snel ontvangen. Nogmaals dank. @junior tot de volgende
Horloge overgenomen van @junior, die het bovendien niet erg vond om effe 100 km mijn richting uit te rijden. En nog doodleuk een horloge van me meenam om hem bij een ander forumlid af te droppen.
Leuke babbel bij een kop koffie.
Uiterst sympathieke en betrouwbare horlogefanaat.
Bedankt Remco!
Remco kocht mijn horloge.
Na een pm met een zeer redelijk bod snel tot een afspraak gekomen.
Twee dagen later afgesproken bij een van der Valk om onze deal te sluiten. Bij aankomst hoefde ik alleen een rode jas en koffiegeur te volgen .
Door junior’s foto’s en enthousiasme kocht ik destijds mijn Seamaster, dus wel erg leuk om eens te zien wie achter deze nickname zat.
Voor de meeste zal het bekend zijn dat hij een betrouwbaar lid met veel horlogekennis is, maar ik weet zeker dat je ook een prima biertje met hem kan drinken! Voor de volgende keer.
Ongetwijfeld een van de meest betrouwbare leden van het forum.
Veel dank.
Seiko horlogebandje overgenomen van Remco. Was binnen no time geregeld en hij schittert al om m’n pols.
Bedankt Remco.
Vanavond deel 2 van bovengenoemde transactie rond gemaakt en het horloge is weer bij mij. Na een heel vlot contact vanmorgen, flexibel/snel afgesproken voor vanavond, het horloge en de set nog steeds in nieuwstaat, een gezellige overdracht, kortom
punten. Wederom dank je wel Remco en anytime again!
Hier ook een prima ervaring met Remco.
Snelle respons, duidelijke communicatie en voelt zich betrokken in de afhandeling van de deal (en dat is een opluchting aangezien de post dat helemaal niet is).
Kortom, ik raad Remco aan
Goede deal met Remco. Snel en goed afgehandeld.
Toppertje!
Vandaag mijn nieuw pouch en pennen hoes mogen ontvangen in een leuke ruil deal
Alles ging vlot als of het via een website ging alleen dan leuker
Ook gezellige gespreken gehad natuurlijk over horloges
Mag er weer wat leuks voor bij komen zou ik zekker het weer op deze manier doen
Supper bedankt voor alles remco
Leuke gadget mogen overnemen van @junior. Vlot, eerlijk, betrouwbaar en heel zorgvuldig in de afhandeling. Aanrader!