@Jurtz heeft mijn Skx013 overgenomen en heeft die zojuist opgehaald. Hele aardige kerel en absoluut een aanrader om zaken mee te doen.
Net koffie gedronken, over horloges gekletst én een mooie ruildeal gemaakt met @Jurtz. Zeker voor herhaling vatbaar, bedankt Dennis!
Dennis aka @Jurtz made me an offer I couldn’t refuse… Als hij ergens zijn zinnen op heeft gezet, dan komt het er ook.
Zeer fijn en vlot contact en nog een heerlijk koude rakker mogen drinken bij hem thuis. Veel plezier met de nieuwe aanwinst Dennis; ik ga hem zeker missen, maar blij dat hij bij een enthousiaste liefhebber is en ik hem hier blijf tegenkomen!
Zeer prettig zaken gedaan met @Jurtz!
Snelle afhandeling, goede kwaliteit en snelle verzending.
TOP!
Vandaag de skx013 overgenomen van Dennis @Jurtz.
Erg fijne en snelle communicatie. Ook bij het ophalen van het horloge nog even gezellig over horloges gesproken. Al met al een hele fijne afhandeling en ben erg bij met mijn NA. Bedankt en zeker een aanrader om zaken mee te doen.
This topic is temporarily closed for 24 hours due to a large number of community flags.
mooie band gekocht, Dennis kwam hem zelfs brengen, helemaal top!
Zowel als koper en verkoper enkel zeer positieve ervaringen met @Jurtz. Veel plezier met de strap!
Leuke ruildeal gedaan met Dennis. Duidelijke communicatie en gezellige ontmoeting halfweg
Aanrader!
Horloge gekocht van Jurtz!
Dennis is wat mij betreft een prima gozer, waar je heel best 'n horloge van kan kopen. Voor een erg nette prijs zijn Omega Schumi overgenomen inclusief een Full Service van Omega. (alles door Dennis geregeld )
Het heeft hem stevig geld gekost, maar des te meer plezier heb ik van het horloge. Samen opgehaald bij het ‘Omega Servicepunt’. Dat had hij niet hoeven doen, maar was wel gezellig zo!
Ik ga genieten van dit Nondeju lekkere, als nieuwe horloge.
De reacties hierboven spreken boekdelen en ik kan ze alleen maar beamen. Ik heb eerder van Dennis een heerlijk luid tikkende Timex electric overgenomen en deze week een titanium Citizen in uitstekende staat. Het was een nieuw aangeschaft vakantiehorloge. Ik kocht het terwijl Dennis nog in Zwitserland zat. Wel gepoogd hem te bewegen zijn vakantie af te breken…maar dat lukte niet. Fijn zaken doen en beslist aan te raden, zonder enige terughoudendheid.
Mesh gesleten aan Dennis. Snelle Tikkie, en prettig contact via “de App”. Aanbevolen door Topklokkers
Ik heb een prachtig horloge gekocht van Dennis @Jurtz , eerlijke informatie over de details.
Heel vriendelijk forumlid, goede en duidelijke communicatie.
Leuke deal waar beiden tevreden mee zijn gesloten.
Eind van de middag heb ik @Jurtz thuis mogen ontvangen omdat hij graag vrijblijvend mijn Globemaster wilde passen. Uiteraard weten we vaak zelf ook hoe dit gaat en na een alleraardigst gesprek ging Dennis huiswaarts met de Omega.
Ondanks dat het nog een broekie is is Dennis al een echte horloge freak. Daarnaast een goede communicatie en zeer nette afhandeling. Aanrader om mee in zee te gaan
Veel plezier met de GM Dennis!
Vorige week een bijzondere Seiko mogen ontvangen van Dennis. Super verpakt en staat netjes zoals beschreven. Duidelijke communicatie. Een betrouwbaar lid van het forum. Bedankt voor de deal!
Na de eerste post in dit topic weer zaken gedaan met @Jurtz. Op het midden van de dag starte de conversatie en aan het eind van de dag werd het horloge al opgehaald en was de deal rond. Snelle en soepele deal dus en weer plus 1
Deze week een Omega Globemaster overgenomen van @Jurtz. Erg tevreden met zowel het horloge als communicatie en overdracht! Vrijdagavond een eerste PM gestuurd; zaterdagochtend om 11.30 met een kop koffie in een café de deal beklonken. Topervaring, bedankt!
Vanmiddag mijn navitimer verkocht aan jurtz.
Snelle communicatie, een gezellige bak koffie bij “de toekan” en een snelle deal.
Geen gezeur over de prijs maar een nette deal die aan beide partijen een goed gevoel geeft, geniet van de cosmonaute Jurtz!