Kan iemand mij helpen deze Omega Speedmaster te dateren?

Dank, zo is het.

Vraag 1 blijft overeind, vraag 2 is niet meer actueel, ik ben het eens met de feedback hier dat het horloge niet de moeite waard is om te komen, om diverse redenen.

1 like

Het is de beste deal die je gaat vinden met deze wijzerplaat.

1 like

Mja, maar ook een geleefd horloge en geen museumstuk.

Dat is een stepped dial vrees ik :wink:

Dat is de vraag. Een leuke, toegankelijke Speedy, of een SpijtSpeedy down the line?

Naja, ik zou zelf altijd voor originaliteit gaan. Een neovintage of de vorige generatie speedy is wel relatief safe. Maar niet de vintage charm.

Ben jij nou toch mij aan het charmeren dit te kopen? :smile:

Volgende week zondag 19 april is Rikketik, misschien moet ik maar eens op Speedy jacht gaan en real life wat dingen zien en proberen. De flat dial + max tritium lume markers vraagstuk is echter nog niet opgelost :alarm_clock:

Bestaat helaas niet.

1 like

Je kunt het nog eens op Omegaforums ofzo vragen, maar ik kan ook nergens vinden dat dit een dial is die bestaat. Je hebt er 1 in dat horloge, maar als het echt een compleet zeldzaam uniek stuk zou zijn zou die handelaar dat ook echt wel weten.

1 like

Welke dial heeft deze Frankenstein Speedy dan? Dit lijkt toch echt te bestaan…

Verkeerde doos :crazy_face: wel mooie speedy

2 likes

Neem een kenner mee :wink:

Er liggen daar ook behoorlijke knutselwerkjes :sweat_smile:

1 like

Ai, dat is ook wel zo. Ben benieuwd of dan C24 een betere plek is, zeker als iets Certified is.

1 like

Spijtmaster*

3 likes

Als iemand trouwens van mooie dials wilt genieten, hierbij een fijne link:

Dials – What are we looking at? – Speedmaster101(2915%20and%20early,74%20production%20the%20step%20disappeared.&text=Here%20is%20another%20dial%2C%20from,the%20light%20highlights%20the%20stains.&text=Look%20what%20happens%20when%20I,%2C%20or%20no%2Dstep%20dial.

Daarbij is de 2998 de vaste vriend voor prachtige lume markers (soms met step, soms zonder!).

Nee

Het beste is het speedmaster (moonwatchboek) boek kopen en daar een model uitzoeken dat je wilt hebben. En dan alles checken met het boek. En van daaruit gaan zoeken :sunglasses:

2 likes

Case closed wat mij betreft: Yong has solved it!

2 likes

Zowaar, een servicedial!

1 like

Zo is het! Je had gelijk, kon er geen vinden maar Yong had em. Thanks heren! :pray:

1 like