Kan je met 100/150 euro 3 degelijke horloges kopen?

Ja een Seiko 5, Invicta pro diver en een Seiko. Dat zou je wanneer je goed zoekt voor og geen 150 euro kunnnen krijgen denk ik.

2 likes

Omdat je design en smaak door elkaar haalt?

Volgens het Design Museum in Londen is het een ā€œmodest masterpieceā€. Geweldig museum trouwens.

Hier is een leuk artikel over de F-91W: https://www.forbes.com/sites/ewanspence/2015/03/29/casio-f-91w-review/#f2bd6515e70f

Nogmaals, of je hem mooi vindt is puur persoonlijk natuurlijk. Ik vind hem niet mooi in de klassieke zin, maar ik vind het wel een heel krachtig ontwerp. Ik heb er dus ook eentje :wink:

1 like

Waar zou je deze bestellen dan?

jaja dat dus. Daarom moest ik er ook om lachen. ( = :rofl: )

Tuurlijk. Gelukkig wel, anders zouden we allemaal hetzelfde dragen ( wel veel likes krijgen :heart:)
En dan moest ik er ook eentje kopen :scream:.

1 like

oef ā€¦ dat is een lastigeā€¦Casio en aeromatic 1912 kan je tegelijk kopen bij Kish, de Vostok zal je dan weer via het forum of Meranom online moeten bestellenā€¦ alle 3 bij 1 punt tegelijk bestellen was wat te optimistisch van me

1 like

Volgens mij nog niet genoemd, maar een Timex Expedition Scout is ook een leuk horloge voor rond de ā‚¬50 nieuwšŸ‘Œ

9 likes

Die timex is inderdaad ook heel leuk! Heb er ook naar gekeken! :slight_smile:

1 like

Ik ga eens even Googlen thanks!

Ter info, wie weet jonggebruikt in Europa voor minder, zodat je er 2/3 kunt uitkiezenā€¦:wink:

3 likes

Grappig bericht, jammer van de DW maar zoā€™n casio is top natuurlijk.

1 like

Ik zou het zo doen:

Eerst deze klassieker voor ā‚¬ 28,- (als het zilverkleurig mag zijn, de gouden is duurder) .

Dan deze als duiker/sportief horloge. ā‚¬67,- in house automatisch 24 uurs uurwerk in een moderne 100m waterdichte kast. Sexy plexi. Wat wil je nog meer? :grin: Als je dat praktischer vindt (wat ik me wel kan voorstellen) is er ook een ā€˜gewoneā€™ 12hrs variant voor dezelfde prijs. Er is er zelfs een met kleine seconde.

2431-350642-Vostok-Komandirskie-1-480x480

Dan dit iets meer controversiĆ«le horloge als dresser. ā‚¬ 52,- Saffierglas, Seiko automaat. Need I say more?

cadisen-c1032-men-stainless-steel-brand-clock-automatic-watch

https://s.click.aliexpress.com/e/bjSuT9eg

En nog ā‚¬ 3 over voor een bandje :smile:

6 likes

Topper!
Ik kan altijd erg blij worden als ik dit soort dingen zie hier op HF :+1:

1 like

Mooi setje! Die Casio is wel erg nice inderdaad. Denk dat ik 'm in het goud zou nemen puur voor het Miami vice gehalte haha. bedankt voor het delen!

3 likes

Mooie budget field watch inderdaad!

1 like

Er zijn dus nog mensen die wel iets voor een ander kunnen missen :+1:

Doet me goed te lezen dat er mensen zijn die nog iets over hebben voor een ander! :grin:

1 like

kan-je-met-100-150-euro-3-degelijke-horloges-kopen

  Nee
2 likes

Het kan prima hoor. Het zal je verbazen wat ik zo door de tijd heen allemaal ben tegen gekomen voor rond de 50 euro. En dan ook niet alleen maar instap horloges maar ook leuke dealtjes voor de ā€œbetereā€ horloges.

1 like

Blij dat koekoek nooit mijn adviseur is geweest, dan had ik nu waarschijnlijk ergens anders gewoond :grin:
Wat kleiner ook.

ik zou het bij 2 horloges laten en 1 ervan zeker deze :

past eigenlijk overal wel bij, 100m waterdicht, geen batterijen nodig, metalen bandje, goed verstelbaar, en veel mogelijkheden met wereldtijden en alarmā€¦ en verlichting en daarnaast nog erg goede lichtgevende wijzers etc.

dan hou je nog 90 euro over voor een Seiko 5
of 2 Vostoks

1 like