Ketelaars Watch "new project" deel2

Mb&f, greubel forsey, HYT, veel echte toppers hebben rubber als optie. Ik ga het doorzetten, het geeft het horloge in mijn ogen een frisse uitstraling. Ik zat dan te denken aan de kleuren: blauw, wit en grijs.

Op Instagram zijn de reacties velen malen positiever dan hier van verzamelaars. Wel bijzonder.

21 likes

Ik vind het super vet!! Zeker doorzetten en niet te veel van de negatieve reacties hier aantrekken.

Gaaf Stefan :+1:!
Is het erg duur om de band in verschillende lengtes op voorraad te nemen ?
Dan ga je net dat stapje verder in persoonlijke aanpassing voor de toekomstige eigenaar .

1 like

Ik heb in het verleden veel gebruik gemaakt van polyurethaan (daar zijn ook de meeste banden van gemaakt) het is een kwestie van meerdere mallen maken voor verschillende maten.

5 likes

Dat zou mooi zijn :+1:

Die ga je zelf gieten? Mooi, misschien kan je experimenteren met marmeren, twee kleuren door elkaar.

1 like

Hier kijk ik wel van op, je zou van verzamelaars toch denken dat met meer banden je het horloge meer kunt personaliseren naar iets wat beter in je collectie past / er nog niet in zit.

2 likes

Ik heb het idee dat de tend van banden langzaam maar zeker richting rubber aan het verschuiven is. Vanaf het moment dat ik dit vermeld le heb ik al van verschillende oud klanten een bericht ontvangen voor een rubber strap.

9 likes

Dus was je idee goed👍er is markt voor

I’d take it with any strap :see_no_evil:

Al deed je er schoenveters doorheen :smiling_face_with_three_hearts:

Denk dat je met een hoge kwaliteit rubberen band met marmerlook echt wel iets gaafs en uniek in handen hebt. Aan de andere kant maakt het misschien iets te druk en ligt de focus iets minder op de wijzerplaat

Mooi op een Rolex YM of Omega SMP.

Wat vind je van een textielband?

Nee hoor, wij zijn eerlijk en op insta is het vaak geliked worden en lieve berichtjes achterlaten. Maar ik kan nu geen mening geven want ik zie alleen een band, graag een foto (of render) met het horloge erin :wink:.

Ik ben niet wild van rubber maar ben dan wel weer benieuwd hoe het staat bij een Ketelaar. Een op maat gemaakte band met een persoonlijke tint voor de eigenaar :ok_hand:

Ik had het kunnen weten, die banden maakt hij ook zelf! :innocent:

Ik vind t er tof uitzien. Mooi eigen design! Sluit mooi aan bij de case. Geeft het ook een heel andere uitstraling, is dat echt dezelfde case?
Ik weet niet of ik de tekst erin zou freesen, ziet er wel mooi uit, maar ben bang dat daar vuiligheid in gaat ophopen.

Deze post plaatste ik kortgeleden. En daar heb ik spijt van. Ik had de foto’s van Stefan niet eens goed bekeken en haakte alleen aan bij het woord “rubber”. En daarmee heb ik het ontwerp en de gedachtegang en creativiteit van Stefan tekort gedaan. Ik zie in mijn reactie een soort van stijfkoppig conservatisme.
Ik zou, denk ik, niet als eerste keus gaan voor een rubberen band op een Ketelaars - liever een Ko band - maar voor erbij zeker de moeite waard!

Sorry Stefan!

3 likes

Wat ben jij lekker bezig man. Ff tijdje niet gevolgd maar je hebt weer flinke stappen gemaakt. Leuk om te zien.

1 like

Ik voel hier een “Ketel2 by Ketelaars” aankomen net als de Moon Swatch by Omega

Low budget (mag iets meer zijn) Ketelaars laat maar komen, kan ik al intekenen?

2 likes

En Ketel 1 dan?

Vraagt een Schiedammer​:crazy_face::rofl:

2 likes