Ketelaars Watch "new project" deel2

zonder plaat is ie nog lichter :joy:

Ik dacht laat ik eens een horloge standaard ontwerpen die mooi aansluit bij het wereldbol thema.

Wat denken jullie van dit idee:

37 likes

Erg tof gedaan! :+1:

1 like

Leuk & aardig, maar ik zou toch een beetje uitkijken dat je door alle dingetje eromheen Ketelaars niet vergeet. Het moet niet overkomen als een knutselparadijs, al is dat het natuurlijk wel.

Het doet een beetje af aan de High-End dingen die je vaak laat zien.

1 like

Jullie zijn te veel verwend :rofl:

Zonder gein, Ik werk van 8 tot 8 productie met uitschieters tot 10/11 om dit jaar mijn doelen te halen die ik gesteld heb. Ik heb op dit moment een kleine 2000 onderdelen gemaakt en hiervan al 1000 afgewerkt. Je hoeft niet bang te zijn dat ik mijn bedrijf laat verwateren. Ik deel hier alleen updates als ik weer wat nieuws te melden heb, niet als ik 90 tandwielen afgewerkt heb of 30 wijzerplaten, of 35 complicatiebruggen omdat dit al zo vaak gedeeld is.

Hier kun je nog wat meer technische updates vinden van afgelopen tijd.
https://www.instagram.com/ketelaarswatches/

Nee, het is hier gewoon keihard werken, het is 10% een knutsel paradijs als ik nieuwe dingen probeer/bedenk. Maar het gros van de tijd is het gewoon strakke bedrijfsvoering.

17 likes

Neemt de aandacht weg van het mooie horloge…

Maar het is wel leuk voor bij de klant in zijn horloge vitrine. :sunglasses:

Maar geen 3D printje hé… :sweat_smile:

Heb jou busje in retro kleurtje geprint. :grin: Horlogemakers hebben toch niets anders te doen. :crazy_face:

21 likes

Hij is leuk :pray:

1 like

U vraagt wij draaien:

Morgen is dit horloge af na 5 jaar.

116 likes

Klasse man. Moeilijk te vatten hoe trots je wel moet zijn op zo’n prestatie.

2 likes

Prachtig! :heart_eyes: :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Hoewel het een mooie foto is, vond ik hem in levende lijve nog veel mooier. Ik hoop dat je er meer exemplaren van kunt produceren. Verkopen zou geen probleem moeten zijn. Heel veel succes met dit prachtige horloge.

1 like

Godallemachtig, accepteer je ook een nier als betaling?

3 likes

Je moest eens weten :joy: ik geloof niet dat dit horloge nog van mijn pols af komt.

Morgen het naamplaatje monteren en het anker vervangen en dan zit het er op met dit project. Fatsoenlijke fotos volgen nog, maar alvast een voorproefje.

77 likes

Dit is gewoon niet normaal bizar mooi.
Ik kan me momenteel geen ander horloge voor de geest halen dat ik mooier vind.
Zoiets krijg je alleen met een combinatie van passie, inzet, techniek, volharding… vul zelf maar aan welke superlatieven ik vergeten ben.
Ik lig al ongeveer 20 minuten met open mond te staren. :star_struck: :heart_eyes:

Wauw :star_struck:

1 like

Wat ontzettend gaaf, Stefan! Chapeau. Diep ontzag voor jouw creaties en de manier waarop je dat doet.

Erg mooi Stefan! En dat allemaal in zo’n relatief dunne kast. Ga je ook nog verschillende opties uitproberen qua afwerking van de platen? Ik kan me voorstellen dat een donkere achtergrond de verschillende onderdelen nog meer accentueert.

1 like

Ik heb een klant dit dit horloge wil hebben met een zwart rhodium uurwerk in combinatie met veel black polishing en Mars en de Maan. Dit kan erg mooi worden!

9 likes

Heel erg fraai geworden, proficiat :+1: :+1:

Ga je hem eigenlijk nog inzenden voor de GPHG?

1 like

Schitterend hoe je ons meeneemt door dit hele proces.

1 like