Mag ik vragen hoe je dat gedaan hebt?
Ik heb het doorgaans niet zo met cijfers, maar vind het in dit geval gevoelsmatig de beste optie.
stil hier kan je nog eens wat leuke foto’s posten?
Ongelofelijk mooi horloge… fantastisch werk, wat met geen woorden te beschrijven is…
Bedankt
Ik ben druk bezig met de productie af te ronden van dit jaar. Het bleek toch wat aan de ambitieuze kant te zijn. Ik heb hier niks meer gepost omdat ik anders alleen maar onderdelen kan laten zien in plaats van horloges die af zijn.
Maar bij deze:
Ook mooi om naar te kijken hoor
Het idee dat die prachtige onderdelen samenkomen in een Ketelaars Watches maakt het plaatje nog mooier. Dank voor het delen, Stefan!
Werk: Ik kan er uren naar kijken
Prachtig gedaan, Stefan! Blij dat ik zo een vakmanschap mag aanschouwen!
Wow… machtig mooi…
Zou je bijna aanbieden om je te helpen in de assemblage van de uurwerken…
Wat een project!
wow indrukweekend gedaan allemaal
Mooi gezicht al die onderdelen op een rij. Je hebt nog wel heel wat montagewerk voor de boeg zie ik. Succes voor de rest van het jaar. Ik hoop dat je al je deadlines haalt.
Heel mooi horloge
Fantastisch horloge. Alle respect voor je vakmanschap!
Bandje past er ook mooi bij trouwens.
Zo gaaf
Ja echt geweldig, vakwerk!! Ik krijg elke week wel een bericht binnen voor nieuwe banden leveranciers, Ik stuur altijd terug dat er maar een banden baas goed genoeg is voor mijn horloges
Geweldig knap.
Verbazend hoe je bij elk horloge, meer en beter weet te doen.
Tja, waar gaat dit stoppen?
Na dit jaar ga ik me steeds meer focussen op steeds complexere modellen en nog betere afwerking. Mijn 5 jaren plan is om op niveau Grönefeld te komen.
Op dit moment ben ik 30% van mijn tijd kwijt met niet horlogemaker gerelateerde zaken (leveranciers, klanten contacten, social media, boekhouding, aftersales, voorraadcontroles, interviews enz enz). Zodra mijn vriendin haar promotieonderzoek afgerond heeft komt ze in mijn bedrijf werken waardoor ik me nog meer kan focussen op daar waar mijn hart ligt.