Prachtig werk!
Wat ziet dat er fantastisch uit
Om maar even een ambitie uit te spreken. Misschien heb je het al eens verteld, maar ben je ook al eens bij die gasten op bezoek geweest? Zou ik zeker aan raden.
Prachtig!
Daar twijfel ik niet aan gezien tot nu toe hoe je bezig bent en wat je allemaal weet te maken en op welk niveau.
Stefan, ik zat net te denken, nu laat je de maan ronddraaien, maar dit is technisch gezien niet juist. Een meer correcte weergave zou zijn om de maan statisch te laten zijn, en een bolvormig schild om de statische bol heen te laten draaien die de weergave van de maan als het ware blokkeert en helemaal uit de weg is tijdens volle maan.
Wil lukken dat ik dit weekend dit horloge op foto heb gezien rond de pols van een bekende van meā¦
Horloge is gewoon prachtig, maar door mijn toolverslaving zijn de fotoās van de werkplaats ook wel
Heel gaaf, zeker ook die band met stiksels
Zelfs je onderdelen zijn kunstwerken op zich
Iedereen weer bedankt voor het volgen en meedenken in dit topic afgelopen jaar. Kwa updates is het buiten de Terra Luna wat minder geweest dan voorgaande jaren, dat kwam omdat vorig jaar gefocust was op wat meer productie draaien en geld vrij maken voor toekomstige investeringen en modellen. Begin dit jaar ga ik nog even focussen op de productie afronden. Hierna start ik de productie van de Terra Luna, heb ik verschillende klant en verzamelaars bijeenkomsten wereldwijd zodat ik Ketelaars echt op de kaart ga zetten.
Nog een kleine werkplaats update. Ik heb mijn vriendin zo ver gekregen dat ik de verdieping boven mijn werkruimte bij mijn atelier ga betrekken, dus dit jaar zal er ook nog wat verbouwing plaats vinden zodat ik straks een trap heb naar de verdieping er boven en een kantoor deel zodat ik in rust kan tekenen en assembleren in plaats van in een luidruchtige werkplaats
Goed bezig Stefan!
Ooh, kom je in de buurt van Belgiƫ?
Dagelijks weet ik uit betrouwbare bron
Laat maar weten waar
Ik sta dit jaar in het Watchtime megazine (Amerikaans tijdschrift), wel gaaf, dit is mijn eerste niet Nederlandse tijdschrift artikel
Ketelaars watches wereldberoemdā:tada:
Koop maar al een dikker orderboekje
The world is not enough
Dunner bedoel je. De Terra Luna is als ik het zo inschat arbeidsintensiever, dus het productieaantal gaat omlaag, niet omhoog
Dat uiteraard wel, maar dat betekent alleen dat nieuwe orders langer op de lijst blijven staan, en met een nieuw aangeboorde bron van doelpubliek-met-dikke-portefeuilles kan dat wel eens compenseren
Dik verdiend trouwens.
Volgens mij wordt het productieaantal bij Stefan al heel lang bepaald door wat hij produceren kan en wil, en niet door wat er aan aanvragen binnenkomt.
Dat zeker