Ketelaars Watch "new project" deel2

Echt leuk, gefeliciteerd. :+1::saluting_face:

1 like

Van harte gefeliciteerd Stefan. Een erg complimenteus artikel.

1 like

Leuk om te lezen. :smiley:
Well deserved!
Proficiat

1 like

Best iets om trots op te zijn, Stefan. Gefeliciteerd!

1 like

Heel mooi, Stefan! Je had al niet te klagen over vraag uit het buitenland. Dat zal niet minder worden. :wink:

Ik meen me te herinneren dat Watchfinder in een video ook aandacht aan jouw horloges zou besteden. Is daar al meer over bekend?

3 likes

Mooi, zo’n promotie in dit blad. Het is je van harte gegund!

1 like

@stradale dat staat nog op de planning, alleen buiten de Terra Luna heb ik 9 maanden geen gemonteerd horloge in mijn werkruimte gehad, dus geen horloge voor een review. De Terra Luna opsturen vond ik te link aangezien er te veel van dit horloge af hangt (Indien deze zoek raakt tijdens het versturen). Mischien dat ik dit jaar op bezoek ga bij de watchfinder (aangezien ik binnenkort toch naar Engeland moet voor het werk)

Ik ben nu weer horloges aan het afmonteren :sunglasses::raised_hands:

77 likes

Kunst! Stefan. Schitterend die wijzerplaten.

Het horloge smoelt totaal anders.

2 likes

De bruine plaat :drooling_face: :heart_eyes:

1 like

I see what you did there. :wink:

2 likes

Was dat het tabaksblad? Prachtig. :ok_hand:

5 likes

Lijkt ook wel Cortenstaal op de foto.

5 likes

Zou wel mooi contrast zijn inderdaad :slightly_smiling_face:

Wat goed zeg! :ok_hand:

Weer iets nieuws, bij deze versie heb ik zelf het meteoriet geetst en hierna met temperatuur behandeld. (Voorheen kocht ik deze al geëtst alleen het patroon was dan niet altijd een 10, door dit zelf te doen heb ik hier nu controle over) verder heb ik hier wat nieuws geprobeerd, bij alle ringen is het materiaal rond de letters en cijfers weg gefreesd om nog meer diepte te creëren. Alle 3 de ringen op deze manier graveren duurt ongeveer 12 uur aan frezen.

105 likes

Prachtige afwerking, Stefan!

1 like

Wunderbar :raised_hands:t3: god wat mooi !

1 like

Ontzettend mooi en wat een oog voor detail.

1 like

Wauw :drooling_face:

1 like

Echt petje af voor wat jij doet man echt respect :muscle:

1 like