Awesome
Erg fraai die diepte van de cijfers komt echt goed uitš
Erg mooi Stefan. Ik vond de vorige overigens ook al erg mooi. Nu nog een hele partij halve bolletjes toevoegen?
Gelukkig vond de klant het mooier zonder bolletjes, scheelt mij weer werk
He,
Jij bent echt lekker bezig
Met het risico een domme vraag te stellen - wat Ćs dat dan? Niet effectief een stuk van een ruimtesteen die hier neergestort is, gok ik, want dat zou lastig te vinden en pokkeduur zijn wellicht, maar wat dan wel?
Dat is het precies! Ik koop mijn stukken meteoriet in plakjes van 1mm, de rest frees ik dan zelf weg. Maar echt goedkoop is dat inderdaad niet, maar wel mooi!
Hola. Benieuwd wat voor scheikundige samenstelling dat is dan indrukwekkend!
Je blijft verbazenā¦.
Overigens vind ik de nieuwe ring waarbij het oppervlakte rondom de letters weggehaald is super strak en net iets cleaner. Erg mooi.
Is meteoriet geen ernstig breekbaar materiaal ? Plakjes vam 1 mm, hoe in godesnaam snij/zaag je dat dan
Dat is wel een enorm mooie versie van de 3D Terra.
Telkens anders, mooier, beter, aparter.
Verbazingwekkend, waar gaat dit ophouden?
Tjonge, zelf meteorietplakjes van 1mm etsen
Dit jaar, dan stop ik met dit model en ga ik een andere versie van dit horloge ontwerpen, Dan heb ik 100 horloges van dit model gemaakt, dan ga ik van 42 mm naar 39mm met dit model. Ik twijfel dan alleen nog of ik voor deze versie een eigen uurwerk ga ontwerpen of dat ik hier een bestaand uurwerk voor ga gebruiken.
Hopsa, en zo gaat de wishlist weer op de schop. Hoe lang is de wachttijd intussen voor een bestelling die vandaag geplaatst wordt?
Een eigen uurwerk zou heel leuk zijn en past goed bij je toekomstvisie, ben blij dat ik op de wachtlijst sta.
Top uitdaging!
Indrukwekkend, als je dat allemaal binnen die 39mm kunt houdenā¦
Dan heb je weinig overschot met een ETA 6497. Movement alleen is al 36.6mm lees ik net.
Dit soort meteoriet is bijna volledig ijzer, met een beetje nikkel en soms restjes andere metalen en laat zich daarom redelijk goed bewerken.
Mujn pbātje van twee dagen geleden was dus perfecte timing
Indien mijn keuze valt op een eigen uurwerk betekent dat een eta6497 aanpassen tot een kleinere diameter met een eigen baseplate, uurwerk bruggen, balans, click, clickspring en anker.
Of ik koop een bestaand kleiner uurwerk in waarvan ik alleen de baseplate aanpas.
Wachtlijst slaat nergens meer op. Ik krijg bijna elke dag een of meerdere mails van nieuwe potentiƫle klanten. En dat terwijl een horloge mij ongeveer 1 maand kost om te maken.
Haha. Wel, als de vraag gigantisch is⦠en het aanbod stijgt niet mee⦠dan is er maar één zinnig gevolg mogelijk, economisch gezien.
Sorry HF geĆÆnteresseerden