Ketelaars Watch "new project" deel2

Leuk om weer eens iets van je te zien en te horen. Prachtig product weer. Succes met de GPHG.

1 like

Succes man. Spannend :muscle:

1 like

Dit gaat de categorie worden :grinning: :ok_hand:

7 likes

Veel succes! :crossed_fingers:

1 like

Wijze raad.

Nu wil ik ook een Ketelaar :laughing:

3 likes

Ik ben genomineerd in 4 verschillende categorieën, dus hoe dan ook mag ik dit jaar weer meedoen met de GPGH.

Afgelopen weken elke dag onderdelen gefreesd. Op dit moment heb ik 80% van de onderdelen gefreesd en 10% afgewerkt. Aankomende dagen de rest frezen en dan heb ik nog een kleine 40 dagen om alles af te werken :rofl:. Het gaat er om hangen!

Verder nog een kleine upgrade doorgevoerd aan de uurwerk kant.

chatons toegevoegd aan het uurwerk.

47 likes

Harder werken minder lullen :speak_no_evil:

Lekker hoor! Ben benieuwd hoe je het gaat doen

1 like

Ik doe mijn best. Op dit moment werk ik van 7 tot 7 7 dagen per week.
Het is jammer dat ik hier niet eerder aan ben begonnen, het was er even bij ingeschoten omdat ik
te druk was met de gewone productie.

19 likes

Gewoon doorgaan :+1:

Je kan het, succes met het project

Nog een andere kleine update: ik heb de ring met de nummers en de ringen rond de aarde en de wereldbol hol gemaakt waardoor bevestigingsplaatjes hier nu in vallen in plaats van eronder.

Dat ziet er net wat strakker uit plus de ringen ogen dikker wat er wat rustiger uit zag dan voorheen.

48 likes

Netjes :ok_hand:

1 like

Heel gaaf Stefan. Het meedoen is al top.

1 like

Het blijft echt tof om te lezen en te zien allemaal ! Heel veel succes met de laatste loodjes, houd stand en alles komt goed :raised_hands:t3::smile:

1 like

Je bedoelt crypto, geeft niet maar gewoon niet lullen maar pullen vullen :beers:
Gas der op, je komt er wel, met of zonder die strijd

2 likes

Gaaf Stefan. Heel veel succes! :muscle: Kunnen we ergens met heel HF onze stemmen uitbrengen? :smile:

2 likes

Bedankt!! Maar zover ik weet niet :sweat_smile:

Even een update van het project.

De eerste lading onderdelen gefreesd.

43 likes

Hoeveel moet je nog maken voor hè kunt gaan afwerken?

1 like

Nog 10 onderdelen, dus valt mee.
Maar ik frees van bijna alles direct 4 stuks zodat ik ook een kleine voorraad heb voor de productie van dit jaar. Dus nog 40 onderdelen :rofl:

12 likes

Daar ben je zo doorheen dan kun je gaan afwerken :tada:

2 likes