Ketelaars Watch "new project" deel2

Dit onderdeel is afgewerkt met circulair grinding, dus wat je op de foto ziet is de afwerking.

Ik gebruik deze afwerking nogsteeds op dit tandwiel, hier mijn meest recente complicatiebrug:

18 likes

Ik kwam er net achter dat ik hier nooit het eindresultaat heb getoond (onder de 12 uur positie zie je een stuk metaal waar de nummerplaat op gemonteerd ging worden, deze positie ga ik weghalen en dat deel nog skeletoneren)

63 likes

Uiteraard! Ik maak nu 2 rondjes per week.

1 like

Vandaar, bedankt voor je reactie.
Bijzonder knap hoe je dit allemaal doet :ok_hand:

2 likes

:sunglasses: geweldig Stefan. :ok_hand:

Dit is al met de hele modificatie aan het opwindsysteem?
Prachtig eindresultaat :ok_hand:

Prachtig geworden!

Vakwerk

Ook even aansluiting kroon op kast fixen! Is nu een dna stofmagneet met die kier ertussen.

5 likes

Jij bent echt leuk op feestjes of niet?

9 likes

Misschien wat netter om dit gewoon per PB te doen?

1 like

Kom niet op feestjes.

HF is een openbaar forum en Stefan vind wat kritiek on topic prima.

5 likes

Is de kroon hier niet gewoon uitgetrokken?

1 like

Ik volg deze topic al heel erg lang en eigenlijk, uit herhaald verbaast zijn door deze kunstwerken, niet eerder gereageerd.
Maar ieder plaatje maakt de horlogewereld weer een stukje mooier.
Mensen lief, alle respect, wat een kunstwerk. :pray:

1 like

Komt echt wel goed met dat kroontje mensen :rofl:

1 like

Ik moest op redelijk kort termijn een werkend model hebben om te laten zien aan wat verzamelaars, dus dit horloge is niet de eind versie. Sub wijzerplaat moet nog aangepast worden, nog redelijk wat onderdelen moeten afgewerkt of verder afgewerkt worden, de crown die hier op zit is niet de eind variant, deze ben ik nog aan het ontwerpen.

Bij dit horloge laat ik niks aan de twijfel over, dus als je een detail opvalt is de kans groot dat ik er al 10 keer over nagedacht heb.

22 likes

Blijf vooral foto’s delen hier… Hij wordt wel heel gaaf zeg!

Zag ik nou dat je deze persoonlijk af bent gaan leveren Stefan? :sunglasses:

1 like

Hoeveel jaar groeit dat idee al in je hoofd?

Het lijdt geen twijfel dat jij er al meer over gedacht hebt dan wij samen…

Even een iets betere foto,

49 likes

Heb je (al eens) een timelaps gemaakt van de Terra Luna? Ben zo benieuwd hoe de aarde en maan draaien, de rest van het mechanische ook natuurlijk… :blush:.

10 likes