Ketelaars Watch "new project" deel2

Schitterend stukje vakmanschap hoor! :ok_hand:t2:

1 like

Oeff wat mooi zeg :heart_eyes:

1 like

3D Terra is fantastisch :smiling_face_with_three_hearts:

Met de Terra Luna zoek je de grenzen op ( baseplate) waardoor je geforceerd bent met kroonpositie op 4 zo tegen de lug!

Terra Luna schreeuwt hierdoor om een andere kast met sexy lugs om haar meer esthetisch te maken Stefan!

Ben ik de enige die dit absolute quatsch vindt, een kroon op 4 een pluspunt vindt, en niks aan die kast zou veranderen? Ik vind de glooiing van de kast met kromming naar de lugs die begint aan die kroon, prachtig. :thinking:

Het is maar zonde dat ik met mijn polsen niet weg kan komen met zo’n diameter :smiling_face_with_tear:

Ik denk dat de je misschien de enige bent die de ignore knop nog niet heeft gevonden :wink: :grin:

2 likes

Ik ben mijn volledige collectie aan het switchen naar 39 mm, dus de Terra Luna die je ziet is ook maar 39mm in diameter en 9,7mm hoog

12 likes

Hooooola… en dat zijn geen al te lange lugs - wat is dat L2L, 43-44 ?

Knap dat je dat voor elkaar krijgt.

Nu nog ergens een microrotor erin proppen…

2 likes

Zou zo’n Ressence Type 3 crownless ontwerp niet heel goed passen bij de Terra Luna? Geen idee van de complexiteit overigens :innocent:

1 like

Ik ben weer terug in Nederland,

Afgelopen week in Singapore geweest voor gesprekken met toekomstige klanten, oud klanten opzoeken, verzamelaars bijeenkomsten en enorm veel connecties opgedaan van mensen die diep in de independent verzamelaars wereld zitten. Dit ga ik in de toekomst vaker doen!

28 likes

Lekker bezig.

Je orderboek alweer vol tot 2030?

1 like

Het slaat nergens meer op :sweat_smile:

6 likes

Lekker probleem om te hebben man

2 likes

Prijzen netjes indexeren hé. Supply and demand. :sweat_smile:

3 likes

Staat er eentje in het blauw voor de liefhebber :nerd_face:

1 like