Heel fraai Stefan ![]()
Buitengewoon!
![]()
Ze worden telkens mooier, deze staat nu aan de top wat ik van je heb gezien. De wijzerplaat, het contrast, de kleur van de band, echt af ![]()
Edit) wat gaaf!! En wat een Schitterende foto’s ook
![]()
De tering ![]()
Wat een prachtige combi van alles. Echt alles hier is in balans met elkaar.
Wat een meesterwerk!
Prachtig.
2025 was een mooi jaar!
Veel gave projecten afgerond, nieuwe ontwikkelingen gedaan voor de 3D terra en de Terra Luna uit ontwikkeld.
Afgelopen maanden ben ik bezig geweest met de productie te draaien voor de eerste set van 5 terra luna horloges. Dat betekend ook dat ik volgend jaar gave updates kan geven over zowel de productie van de eerste set als 5 unieke versies van de Terra Luna.
Nu mijn droom project afgerond is betekend dat ook dat er ruimte is voor een nieuw project. Dit project staat nog in de kinderschoenen, maar vanaf volgend jaar ga ik dit project verder vorm geven. Hier alvast een kleine update:
Fusee tourbillon:
Bij dit model wil ik de Terra Luna stijl gebruiken, maar dan toch allemaal net wat anders.
Het idee achter dit project is dat voor mij en veel anderen een Fusee toubillon toch wel de heilige graal is, echter gaan deze horloges voor echt belachelijke bedragen weg, soms zelfs meer dan 200k. Op deze manier ga ik en weer een leuke ontwerptijd tegemoet om het uit te puzzelen en aan het einde van de rit heb ik weer een mooi nieuw model die ik toe kan voegen aan mijn collectie.
Verder ga ik volgend jaar redelijk wat geld investeren om de kwaliteit van mijn werk verder te verbeteren, vandaar dat er een nieuwe extreem nauwkeurige freesmachine bij komt, een lazer graveermachine en hoogstwaarschijnlijk ook nog een vacuum kamer (om de kwaliteit van mijn crushed mother of pearl en aventurine verder te verbeteren)
Ik ben benieuwd wat voor prachtigs je deze wereld volgend jaar weer gaat brengen!
Dat is van zeldzaam hoogstaand niveau, Stefan!
Alles, van concept tot finishing door 1 persoon ook nog.
Iedere euro waard als je het mij vraagt.
Je bent knettergek met je fusee tourbillon, op de best mogelijke manier.
Ik heb het eerder gezegd maar herhaal met graagte: ik heb onnoemelijk veel ontzag hiervoor.
Gaaf man, respect.
Kijk uit naar je updates komend jaar ![]()
Eerste horloge van 2026 die afgerond is
De uurwerk bruggen heb ik gemaakt van Nickel zilver (German silver)
Laait het vuur van de passie nog immer even lustig bij jou?
Zeker! Eigenlijk alleen maar meer en meer.
Lekker bezig man!!! Wat een kunst maak je toch ![]()
Wederom, schitterend ![]()
Gaat lekker Stefan ![]()
Weer fantastisch Stefan. Mooie kleur geeft dat German silver. Zie ik nr. 99? Gaaf nummer.
Is er ook een optie tot opvullen van die “lege” ruimte waar de brug zat?