Ketelaars Watch "new project" deel2

Mwah, vergeet niet dat die 1000 man nu op productie is ingedeeld in mijn berekening. Hoeveel man gaat er van de 4000 af voor servicebeurtjes, die toch ook wel flink wat uur kosten.

Maar we wijken teveel af, bij een ketelaar wordt bijna 2 weken aan je horloges gewerkt op dit moment… :slight_smile:

1 like

Dit begrijp ik niet, je hebt dan toch juist meer tijd over? Als de vraag hetzelfde blijft of zelfs meer wordt dan zou je toch verwachten dat je minimaal hetzelfde aantal blijft produceren?

Ik zou na 5 minuten al slapen :eyes:

5 likes

In m :thinking:otion ?? zelfs de balans staat stil…

Horloges gebaseerd op een in-house movement gaan mij veel meer tijd kosten. Dan ga ik liever all in op dit soort projecten die meer tijd kosten dan meer productie draaien met de bestaande modellen gebaseerd op een eta6497.

8 likes

Duidelijk. Een eigen uurwerk is wel echt mooi, hoeveel jaren ben je daar nog van verwijderd denk je?

Je levert schitterende horloges @stefanketelaars, ware kunstwerken!

1 like

76 likes

Damn !

1 like

Wow! :star_struck:

1 like

Zou de Ketelaars naam in contrast (zilver- of goudkleurig) hier goed bij passen?

1 like

“What a beautiful world”!

1 like

Dit is toch wel lekker dat contrast met de compilaties :+1::ok_hand:

1 like

Oeioei​:pray::yum::heart_eyes:

1 like

Nee, Ketelaars moet een detail zijn wat je ziet als je langer kijkt, het moet geen eyecatcher zijn gezien dat de aandacht weg zou trekken bij de wereldbol. Maar bedankt voor je idee!

8 likes

Erg fraai horloge en mooie foto ook. Geen wonder dat je wachtlijst een wachtlijst heeft. Ontzettend benieuwd naar je eigen uurwerk en wat je daar allemaal mee gaat uitspoken.

1 like

Dubbel wachten :frowning:

1 like

Prachtig!

1 like

Nog steeds aan het werk zwoeger? :stuck_out_tongue_winking_eye:
Wat een prachtstukje zeg. Het blijft iedere keer mooi om naar kijken en nog steeds leuk om het hele proces te volgen.
Wat een vooruitgang heb je geboekt :clap:t3:

1 like

Ik weet nog wel dat Stefan hier net binnen rolde met het plan om zelf een Jacob & Co Astronomia te maken, waarvan ik dacht, ja joh, doe eens gek. Maar toch al vrij snel bleek dat hij toch aardig wat in zijn mars had. Nu ben ik er van overtuigd dat hij het nog zou kunnen ook.

Het enige waar ik persoonlijk erg van baal is dat ik geen hele vroege Ketelaars heb gekocht…

9 likes