Ketelaars Watch "new project" deel2

Bedankt allemaal! Zo proberen toch veel merken Ketelaars watches te evenaren :stuck_out_tongue_winking_eye:

Grapje, toch vind ik het 3D maan model wel geslaagd!

Deze maand is de machine eindelijk af en kan ik de Terra Luna gaan uitontwikkelen.

29 likes

:+1:

Stuur je dit nou aan met een PlayStation? :thinking:

5 likes

Zijn er al wat preview plaatjes van wat het moet gaan worden?

1 like

Ik schat zoiets als ik de website bekijk :sunglasses:

6 likes

Dat is ouderwets

Gaaf hè :grin::ok_hand:

Met een omgebouwde PlayStation 2 controller kan ik de machine handmatig bedienen.

37 likes

Zoek in dit topic en gij zult vinden.

1 like

Ik krijg een beetje een deja-vu gevoel :thinking:

1 like

Snap ik, maar deze machine is cruciaal voor de groei van mijn merk en de complexere modellen. Maar dit topic mag uiteraard naar off topic geplaatst worden, geen centje pijn :stuck_out_tongue_winking_eye:

Dat is trouwens ook de reden dat ik niet veel in dit topic plaats de laatste tijd. Op horloge gebied te weinig nieuws. Behalve dat ik geen bestellingen meer aan neem. Ik zit volgend jaar vol en 3 jaar project voorruit plannen vind ik te gek worden.

8 likes

Uw horloges gaan binnenkort ver boven “list” prijs, goed gedaan Stefan! :innocent:

2 likes

Hoe gaaf is dit!


Dit shirt draag ik bij diekirch valkenswaard en een paar andere amateur rijders :grinning: :ok_hand:

Verdere updates, machine werkt geweldig! Het freesresultaat slaat nergens op. Nu kan ik echt los gaan!


Dit is de complicatiebrug van het 3D wereldbol model. Buiten de hoge kwaliteit van dit eindproduct ben ik nu ook wat aan het experimenteren met German silver.

29 likes

Ga je wielrenners sponsoren?

1 like

En de tijdmeting bij de TdF. :slight_smile:

2 likes

Ik fiets elke weekend met een vriendengroep een ronde tussen de 50km en 100km, dus als we diekirch valkenswaard aftikken en er voor aan het trainen zijn rijden we tenminste in stijl :sunglasses:.

6 likes

Misschien is er hier ook wel animo voor, genoeg wielrenners hier. Gratis reclame!!

1 like

Ik draag nooit meer wit op de fiets nadat ik nauwkeurig de kont/rugharen van mijn windschild kon tellen op een saai stuk.

2 likes

Het ging ook al mis bij dat windschild he :stuck_out_tongue_winking_eye:
image

3 likes

Daar heb je toch kinderen voor?

1 like

Witte broek is een beetje not done (tenzij je vd poel met je achternaam heet), shirt kan makkelijk joh…