Zo lekker bezig, je hebt veel kunstjes geleerd
Gevalletje autocorrect? Of carriereswitch ? (Of onwetendheid van mij en is autodesk enorm horloge gerelateerd?).
Volgens mij gebruikt Stefan een CAD pakket van Autodesk voor het ontwerpen van z’n uurwerken, dus ik kan me best wat voorstellen bij een interview
Mystery solved
Mooi! Lekker bezig Stefan!!
Brengt hier weer oude herinneringen boven. In 1997 was mijn eerste ervaring Autocad R14. Daar zat toen ook als voorbeeld een 3D cad model van een horloge bij. Lijkt me altijd nog leuk om er eentje te ontwerpen.
Je bent handig met de zaag zo te zien, ziet er mooi uit. Succes met het interview.
FTFY
Strak hoor👌
Zeer fraai, met een dikke Denon on top
Dat schilderij moet weg en daarvoor in de plaats een mooie detail foto van jouw uurwerken.
Zou mij niets verbazen als dit ook een Ketelaars is
Heel gaaf! als heel de ruimte draaiende is zal ik eens kijken waar ik dat kan laten maken!
Dat is het ook!
Bedankt! deze versterker heb ik 12 jaar gelden gekocht van mijn vakantiewerk verdiensten. Een van mijn beste aankopen! deze versterker heb ik elke dag aan gehad waarvan de laatste 4 jaar minimaal 12 uur per dag. Er is wel een nieuw setje speakers onderweg aangezien ik de linker box op heb geblazen
Ahh… lieve buren Stefan of moet je nog kennis maken ?
Haha
Het is een half vrijstaand huis, mijn werkruimte zit aan de vrijstaande kant van de woning, verder is de ruimte goed geïsoleerd, dus als er een dijk van een nummer langs komt en de volume een paar standjes hoger gaat heeft niemand er last van
Mooi hoor .
Hoe zit dat met het licht als je aan het werk bent? Ik zie de werkplaatsen vaak super belicht, bij jou lijkt het wel een sfeer-werkplaats .
Houdt hij zich bezig met duistere zaakjes?
(was mij ook al opgevallen dat er erg weinig licht was)
Ik denk gewoon belichting van de camera. Meeste camera’s meten vooral in het midden van het beeld en passen daarop de belichting aan. Die felle spots precies in het midden zorgen er dus voor dat de foto donkerder lijkt dan de werkelijkheid
Een beetje fotograaf…
Natuurlijk kun je dat corrigeren, maar dit zijn een paar snelle kiekjes om de te laten zien waar hij mee bezig is. Wat ik wil zeggen is dat je op basis van een paar foto’s de hoeveelheid licht in zijn werkplaats niet kunt beoordelen