HDR!
Hoi Stefan, ik zag nu voor het eerst je draadje. Heb deze met stijgende verbazing en bewondering gelezen. Mooi vakmanschap! Hiervan zijn er tegenwoordig in alle branches nog te weinig ambachtslui over en dit is waar ik enorm respect voor heb. Ben benieuwd hoe jij verder gaat!
Ga nog even terug naar het andere draadje… nog wat leesvoer te gaan
Bedankt
Het is ook geen werkplaats, je moet het meer zien als hobby ruimte
Hobbit ruimte:thinking:
Morgen is de werkruimte af
Het is echt heel sjiek geworden!
We zien de foto’s morgen wel .
Er zijn er ook die een rugtas omdoen en voor 100,- per maand een wereldreis maken en meer zien&meemaken dan ik met m’n brave werken.
Het is maar net wat je ervan maakt.
Als horloges niks meer wordt kun je nog altijd timmerman worden ( of iets met crypto gaan doen ?! )
Ziet erg goed uit!
Volgens mij is Stefan gewoon de nieuwe McGyver .
Heel knap wat je allemaal doet Stefan. Ik reageer niet vaak, maar lees al vanaf het begin. Ontzettend leuk om je te mogen blijven volgen. Geniet van de nieuwe ruimte!
Tekenhoek/freesmachine en ladekast nummer 1, morgen zet ik de 2e er bovenop en zet ik de lades er in. hier komt dan alle voorraad in, van onderdelen tot tools.
De hoekwerkbank
De kast waar ik bijna alle machines en horlogesmakers gereedschap in op kan bergen + afwerkbanken met spotjes en verstelbare verlichting.
spotjes onder de werkbank
Spotjes onder de machines werkbank
Snelheid regeling van de draaibank en boorstandaard verwerkt in de werkbank.
Ik heb al de meubels gemaakt van de volgende Ikea artikelen:
1xlange Kallax kast
2x Lack salontagel
1x grote Kallax kast
Ik zal morgen een paar fotos maken met daglicht, het is in het echt nog velen malen mooier dan op de foto!
Het is echt veel werk geweest! Ik heb er een tussenmuur uit gehaal, de muur en plafond gestuckt zodat her weer een geheel werd, plafond en muren geschilderd, nieuwe laminaat gelegd, nieuwe plinten gelegd. Omdat deze ruimte minder oppervlakte heeft dan de vorige ruimte heb ik ook besloten om al mijn meubels zelf te maken zodat ik het maximale uit de ruimte kan halen. Het heeft wat werk gekost, maar het is echt geweldig geworden! Verder heb ik heel de ruimte uitgerust met wandgoten zodat ik niet meer met de lelijke stekkerdozen zit te werken. Nieuwe speakers en Bluetooth receiver toegevoegd aan de ruimte zodat ik een betere geluidskwaliteit heb ten opzichte van mijn vorige ruimte en geen kabel meer over de vloer heb lopen om in te pluggen in mijn laptop. Verder nieuwe krukken gekocht die ik gebruik bij de maak en afwerking werkzaamheden.
Ik heb nu eigenlijk mijn droom werkplaats gemaakt!
Er moeten nog een paar kleine dingen gebeuren, maar dat zal ik in de aankomende maanden op mijn gemak in de weekenden afronden.
Ziet er net als jouw horlogeprojecten, professioneel uit Stefan!
Gaaf man !
Waarschijnlijk de mooiste werkplaats van heel Nederland (en ik heb er al een hoop gezien)
Tof om te horen Geert!
Zalig om in zo’n mooie ruimte te kunnen werken. Hier kunnen alleen maar heel mooie dingen ontstaan. Succes, Stefan
Zeker
Maandag komen ze trouwens van Autodesk voor het interview, dus de ruimte is mooi optijd klaar om bij hun een goede indruk achter te laten.
Prachtige werkplek Stefan
Schitterend bedacht en idem dito uitgevoerd! Heel veel werkplezier gewenst daar.
Waanzinnig, als ik zo’n ruimte zie tezamen met je creaties dan ben ik jaloers op je vak! Wheel gaaf zo je eigen ding te doen. Succes!
Het is ook mijn droom werkplaats, dus dat zit goed.
Mooi! Ik wil hem in het echt zien…