Ketelaars Watch "new project" deel2

Echt indrukwekkend. Het is in jouw geval overbodig te zeggen maar ik neem aan dat je de verzekering van ruimte en voorraad goed geregeld hebt.

1 like

Lekker bezig geweest Stefan!! Drukke tijd, maar zo te zien met goeie dingen!!

Gr, Robin.

1 like

Strak man :ok_hand:t3:
Het lijkt me een verademing daar te werken.

1 like

Het is erg mooi geworden :+1:t2:.

1 like

Morgen nog 2 Ketelaars schilderijen ophangen en alle tools en onderdelen overhuizen en dan kan ik vanaf volgende week weer fulltime beginnen met horlogemaken :grin::ok_hand:

13 likes

Zoals beloofd, foto’s met daglicht:

57 likes

Het lijkt meer op een expositieruimte dan een werkplaats. :open_mouth:

Succes in de nieuwe ruimte.

3 likes

Veel werkplezier in deze mooie ruimte.

1 like

Mooi hoor!! :+1:
Dat moet fijn werken zijn daar.

Kon dat winkelhaakje niet vervangen worden door iets aan de onderzijde? :upside_down_face:

Details hé… :wink:

1 like

Mooi!

Ik vermoed dat je niet vaak bij de partner op de bank gaat zitten 's avonds… :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Laatste 6 weken hebben we van begin morgen tot laat avond doorgewerkt om zo veel mogelijk gedaan te krijgen, dus bankhangen zat er niet in, maar zodra de rust is wedergekeerd gaan de deuren van het atelier dicht om 18:00 en de weekenden ben ik er dan ook niet te vinden. Er is meer in het leven dan horlogemaken :stuck_out_tongue_winking_eye::ok_hand:

14 likes

De “bak of shame” gaat weg gegooid worden, 3 jaar aan falen in een bak. Een paar honderd onderdelen die mis zijn gegaan. Nieuwe ruimte, dus tijd voor opnieuw beginnen met het sparen van onderdelen die mis zijn gegaan :laughing:

17 likes

Ik zeg vullen met een hars/plastic en je hebt een mooie presse papier!

24 likes

Tijd terug was er hier ook zo’n horlogemaker die elke keer de progressie van z’n werkplaats bijhield.
Best cool.

Waar is dat topic gebleven?

17 likes

Daar praten we niet meer over. Hoofdpijndossier…

1 like

Website is ook niet meer toegankelijk.

afbeelding

2 likes

Nu begrijp ik je forumnaam :joy::joy:

6 likes

Als dat alle blunders van 3 jaar zijn valt het nog mee :sweat_smile:
Mooi kunstwerkje van maken. Mooie herinnering.

3 likes

Die probeert nu binnen 24.000 berichten een sleutelhanger te maken.

@stefanketelaars : mooie stappen zet je weer!

8 likes