Ik zou ze inlijsten als aandenken, hoe het niet moet. Ketelaarsart.
+1
Niet weggooien !
Ik heb een bak met miskleunen na 30 jaar zakmessen maken !
Is leuk om af en toe die worstelingen terug te zien .
Door o.a. die missers ben je waar je nu bent en dat wil je toch niet missen/vergeten ?!
Happy little accidents
Dat kleine bakje?
Absoluut bewaren, jochie. Over 20 jaar heroverwegen.
En dan alsnog weggooien.
Stefan, ik wil dat bakje vol ongemak graag voor je in bewaring nemen. Kan ik gelijk je werkplaats bewonderen.
Prachtige werkplaats!
Nog een paar mooie planten erin en je bent klaar.
Wat @Timv37 zegt, alles bewaren en in hars gieten.
Je bent hoe dan ook van harte welkom, alleen de onderdelen overnemen gaat niet meer lukken, deze hebben de weg richting de kliko al een paar dagen geleden gevonden.
De machine gaat morgen weer lekker frezen. Voor het bewerken van staal heb je koeling nodig, bij de voorgaande freesmachine had ik hier een vloeistofbad voor gemaakt, deze paste niet op mijn nieuwe machine.
Ik het het blok aluminium al liggen en morgen ga ik deze bewerken tot het volgende:
Door deze unit kan ik straks de bruggen van de Terra Luna uit staal gaan maken.
Ketelaars kijkt alleen maar VOORUIT!
Ik ben in trustlevel gezakt
shake hands!
Mede forum ālidā Hendrik
Ja, zoān verhuizing met daardoor wat minder activiteit op het forum hakt er in
Eigenlijk raar dat personen die wezenlijks iets toevoegen aan het forum in trustlevel zakken als ze even een periode wat minder tijd op het forum bestedenā¦
Ik zal @Jur binnenkort een PB sturen met de vraag of ik misschien een onsterfelijke badge aan kan vragen.
Teveel offtopic geneuzel over het opruimen van de werkplaats, ophangen van schilderijen en Ikea kasten.
En nu weer aan het werk!
Ik zou zeggen, vraag eens aan hem of hij daar voor open staat en wat hij dan van jou verwacht aan ondersteuning, organisatie en inbreng?
Kan niet zonder de regels aan te passen; minimale oplage volgens de forumregels is 25, en dat is volgens mij meer dan de jaarproductie van Stefan
Of Stefan zou - net als bijv. Breguet, R.W. Smith en George Daniels (Breguet met de echte souscription, Smith en Daniels obv een Omega ebauche) - een soort montre de souscription moeten maken: simpeler, goedkoper en minder afgewerkt dan de volledig made to order series, maar wel herkenbaar als zijn werk.
Dan zou je bijv. een kast van Stefan krijgen, geen complicaties, wel zijn bruggen maar niet frosted oid.
De vraag is, of Stefan ervoor open zou staan, zeker als hij al genoeg werk heeft en het mogelijk zou bijten met zijn reguliere verkoop (kopen mensen nog een āechteā Ketelaars als ze een instapper hebben?). Aan de andere kant: als je de instapper hebt en die bevalt, dan kan het de opstap zijn naar een complicatieā¦
Het zal hoe dan ook alsnog geen goedkope limited worden.
Ik hoop het niet, dat zou degradatie van zān werk zijnā¦
Het is denk ik eerder dat het niet strookt met Stefans continue inspanningen om zijn horloges en de afwerking daarvan naar een steeds hoger plan te brengen.