Ketelaars Watch "new project" deel2

Nee, zo goed ben ik nog niet. Alles wat ik kan gebruiken uit een bestaand uurwerk ga ik zelf niet maken. Alleen de unieke tandwiel configuraties voor de complicaties maak ik zelf.

5 likes

Het brein achter mijn houten kistjes is al die jaren mijn opa geweest. Afgelopen jaar ging het steeds slechter met hem (mede ook door het overleiden van mijn oma). Afgelopen nacht is mijn opa ook overleden. Ik koester de momenten die ik met hem heb gehad en heb het enorm gewaardeerd dat hij mij al die jaren heeft geholpen met waar hij goed in was.

Ik heb altijd een paar unieke kistjes achter de hand gehouden die ook nooit mijn atelier gaan verlaten, als aandenken aan deze leuke samenwerking en de mooie herinneringen.

Ik heb me ook altijd enorm rijk geprezen met het feit dat ik tot onlangs nog al mijn opas en omas in mijn leven had.

66 likes

Sterkte en gecondoleerd. En idd fijn dat je nog van ze hebt kunnen genieten, voor je het weet zijn ze weg.

1 like

Heel veel sterkte de komende tijd. Geniet na van alle waardevolle herinneringen

1 like

Gecondoleerd. Sterkte en koester vooral al die warme herinneringen.

1 like

Gecondoleerd met je verlies, sterkte in deze periode.

En wat geweldig dat je zijn input in jouw passie kan blijven gebruiken!

1 like

Gecondoleerd, Stefan. Bewaar en koester de mooie herinneringen. Sterkte in de komende tijd.

1 like

Sterkte Stefan! Hoop dat je je kan vasthouden aan de mooie herinneringen zoals de kistjes :pray:

1 like

Gecontroleerd met je verlies veel sterkte de komende tijd.

1 like

Gecondoleerd Stefan, sterkte met dit verlies. Koester de kistjes.

1 like

Gecondoleerd man.:+1:

1 like

Sterkte Stefan! Wat altijd blijft zijn de waardevolle herinneringen.

1 like

Gecondoleerd Stefan & mooi dat je een fijne en tastbare herinnering hebt van je opa!

1 like

Gecondoleerd en veel sterkte gewenst!

1 like

Sterkte met het verlies! Altijd heel ingrijpend om een grootouder te verliezen :pensive:

1 like

Gecondoleerd kerel :pray: Prachtig dat jullie nog lekker hebben kunnen samenwerken :love_you_gesture::muscle:
Herinner in het me nou goed dat jou werkbank ook met medewerking van opa is gemaakt?

1 like

gecondoleerd stefan,en veel sterkte in de komende tijd
koester de momenten die je met hem heb gehad :pray:

1 like

Gecondoleerd en veel sterkte :pray:.

1 like

Sterkte Stefan !

1 like

Gecondoleerd Stefan. Mooie herinneringen om aan terug te denken, dat is inderdaad niet iedereen gegeven👍

1 like