Ketelaars Watch "new project" deel2

Sterkte met dit verlies, Stefan. Koester de tastbare en niet tastbare herinneringen.

1 like

Jullie familieband is erg sterk en het overlijden van je opa heeft veel impact. Gecondoleerd, Stefan! Mogelijk, dat een groot deel van jouw handigheid en inzicht via hem bij jou is terechtgekomen. Ik heb juist gisteren nog een werkstuk van jouw opa in handen gehad!

1 like

Heel veel sterkte met dit verlies.

1 like

Gecondoleerd :cry:.

1 like

Gecondoleerd, veel sterkte met dit enorme verlies!

1 like

Sterkte, dat al die mooie momenten een troost mogen zijn in de moeilijke dagen.
Geef die unieke kistjes maar een mooie plaats.

1 like

Gecondoleerd :pray:

1 like

Sterkte

1 like

Gecondoleerd

1 like

Gecondoleerd en veel sterkte! Koester deze mooie herinneringen.

1 like

Gecondoleerd kerel en heel veel sterkte de komende tijd!

1 like

Gecondoleerd met het verlies van je opa.

1 like

Gecondoleerd Stefan.

1 like

Heel veel sterkt, Stefan

1 like

Iedereen bedankt voor jullie warmhartige berichten! Het is even een rot tijd, maar het leven en het werk gaat gewoon door…

15 likes

Hoe gaaf is dit!


Een nieuwe volger van mijn Instagram pagina :sunglasses::ok_hand:

27 likes

Wow, ja dat is toch wel een enorm compliment.

1 like

Weer een zorgpunt minder, post nl is eindelijk een onderzoek gestart naar een pakketje. Horloge was opgestuurd naar Mexico. Na 5 maanden was deze eindelijk beschikbaar voor de klant om op te halen bij de douane. Vervolgens heeft de klant het horloge geweigerd omdat de invoer kosten te hoog waren. Na 1 maand vertrekt het horloge eindelijk weer naar Nederland. Na 1 maand niks ontvangen, dus ik neem contact op met post NL. Het antwoord van 7 medewerker was “sorry, we kunnen niks voor je betekenen omdat het horloge buiten het garantie termijn valt van 6 maanden” vandaag eindelijk een medewerker aan de telefoon gekregen die in onderzoek op heeft gestart.

Wat een ellende…

5 likes

ben bang dat dat ook niks uithaalt,is gewoon een drama daar :face_with_symbols_over_mouth:

2 likes

PostNL naar Mexico klinkt ook niet als een goed idee… Pak bij voorkeur een grote internationale speler als UPS of DHL

2 likes