Ketelaars Watch "new project" deel2

Fijne klant ook. Invoer kosten is iets waar je toch rekening mee houdt?

Dat zou je wel zeggen.
@Royal_Roy ik verstuur al 3 jaar met post NL naar alle uithoeken in de wereld. Tot nu toe is dat altijd probleemloos gegaan.
@ap_12 zolang ik mijn geld terugkrijg vind ik het prima.

1 like

Dat zou wel raar zijn. Ze zien toch wanneer de koper het horloge heeft geweigerd? Dan moeten ze het na een x-aantal maanden terug laten sturen zodat je wel binnen de 6 maanden blijft.

ik hoop het voor stefan,heb toch al een horloge verloren en geen geld terug gekregen
althans de koper

Ik ben echt benieuwd, in mijn ogen heb ik niks fout gedaan. Alles is ook maximaal verzekerd. Het is buiten mijn macht dat dat er zo veel vertraging in mexico is ontstaan. Je gaat ook geen onderzoek starten terwijl je weet waar je pakket zich bevind. Buiten dat mag je toch wel verwachten dat de verzekering voor de heen en terugreis van toepassing is.

Het is ook balen dat die klant geen vooronderzoek heeft gedaan naar de invoer kosten. Dit zorgt alleen maar voor een hoop ellende en tijd.

2 likes

Klinkt meer als een rotsmoes van iemand die zich bedacht heeft.

1 like

Het idee was dat als het horloge weer terug kwam dat ik deze naar Amerika zou versturen (familie)

2 likes

Stefan, je moet echt een grote koerier gebruiken en Secursus extern verzekeren. PostNL gaat altijd problemen geven…

4 likes

Pfoe, dan is het op deze manier helemaal lang wachten op het horloge.

Retour pakketten via PostNL duren eeuwig, maar echt, ik kreeg van de week een pakket terug die drie maanden in een depot in Japan had gelegen. Ik was hem eerlijk gezegd al vergeten…

Wat een gedoe inderdaad. Wellicht aardig om eens naar secursus te kijken. Ik heb nog nooit een claim daar gehad maar veel goedkoper dan die verzekeringen bij een express service.

Buitenland PostNL leer je wel af na je eerste negatieve ervaring. Ik gebruik nu (vrijwel) alleen maar DHL Express en dat is top. Met een zakelijk account heb je ook gratis pickups thuis :+1:

1 like

Bedankt voor jullie tips! Ik ga daar watee doen!

Wat vinden jullie trouens van Arabische cijfers?
Dit leek me wel een tactische zet gezien een groot deel van mijn volgers uit Dubai komen.

26 likes

Volgens mij heb jij over klandizie niks te klagen, dus wat dat betreft lijkt mij dat je dat niet nodig hebt :wink:

Persoonlijk heb ik een enorme hekel aan karakters die ik niet lezen kan dus ik loop er niet zo warm voor :blush: :innocent:

3 likes

Als je daar een goede afzetmarkt lijkt te hebben, go for it!

1 like

Volg het project al een tijdjes stilletjes, maar Stefan super gaaf hoe je dit doet man echt waar, keep it up.

1 like

Ja vet.
Slimme zet om dit als ‘optie’ te voeren voor specifieke klanten :+1:t2:

1 like

Oost-Arabische cijfers lijkt me een logische keuze, als je klanten uit Dubai komen. Romeinse cijfers op een polshorloge vind ik alleen mooi als het een hele strakke dresser of tank is. Maar Ottomaanse wijzerplaten daarentegen… Super stijlvol

9 likes

Uiteraard moet je dit als optie aanbieden. De klant is koning.

1 like

Zou het inderdaad als optie erbij aanbieden, wel extra berekenen Dubai en zo🤑

1 like