Ketelaars Watch "new project" deel2

FTFY

3 likes

Alleen is PostNL geen Nederlandse partij
helaas

1 like

PostNL gebruikt natuurlijk ook gewoon de netwerken van de grote spelers.

Het zou verder kunnen dat de barcode op het pakketje na 6 maanden verloopt in hun systeem en het daarna dus lastig zoeken is omdat er ook een nieuwe zending onder hetzelfde nummer verzonden kan worden

1 like

Leuk, dat merk kende ik nog niet. Maken mooi spul zeg!

2 likes

Ik denk dat je anders hier ook genoeg animo zult vinden voor het horloge :sweat_smile:. Mocht het nog teruggevonden worden.

1 like

Heeft er niet een sjeik al gezegd “hier heb je 10 miljoen, een huis, 7 vrouwen en een kudde geiten. Maar voortaan ben je mijn persoonlijke horlogemaker
”?

2 likes

Ik zou uit die contreien wel een order voor een vol gouden 18K versie verwachten.

1 like

Dat zeker. Die gasten geven niet zoveel om geld. Ja, om het te laten zien hoe ze het uitgeven :slight_smile:

Ja klopt! Hoe denk je anders dat ik aan die 8 vrouwen, 25 geiten en een ford focus kom :stuck_out_tongue_winking_eye:

9 likes

Vandaar dat nieuwe grotere huis met gazon😂 die geiten moeten ook eten

2 likes

Eindelijk staat er een artikel van mijn merk in Fratello watches!!

Hier een link naar het artikel:

42 likes

Lees het nu pas, gecondoleerd. Veel sterkte!!

1 like

Gefeliciteerd met weer een stukje erkenning voor het harde werk!

1 like

Gefeliciteerd, eindelijk de verdiende aandacht. En in één artikel genoemd worden met Akrivia en Gröneveld, hoe gaaf is dat.
Gezien je ontwikkeling zal het volgende artikel geheel aan jou(w horloges) gewijd zijn.

2 likes

Aankoop van de eeuw :heart_eyes:

Een nagenoeg ongebruikte 8mm wolf.jack.co draaibank.


En de set is gewoon compleet!!

31 likes

Mooie set, ik zou niet weten wat ik er mee zou moeten doen, maar toch wil ik graag een draaibank
 :rofl:

4 likes

Kennen we hier iemand op het horlogeforum die een stalen buis op maat kan draaien? Buiten Jan, want die is uiteraard druk met andere zaken.

3 likes

Jawel, maar dan moet je een stukje zwemmen om langs te kunnen komen :grimacing:

1 like

Heel fraai, zoiets staat ook nog ergens op m’n verlanglijstje. :+1::blush:

:grimacing::see_no_evil: