Ketelaars Watch "new project" deel2

@flieger63?

Zit ik niet echt op te wachten :wink:!

2 likes

Onduidelijke site, ik weet niet wat ik hier mee aan moet.
Ze verkopen geen draaibankjes.

1 like

Het artikel is binnen :sunglasses::ok_hand:




70 likes

Nee, zojuist heb ik een bericht ontvangen dat het onderzoek aan de financiële afdeling voorgelegd is. Dus de hoop is op gegeven, nu is het nog even afwachten wat ik überhaupt aan vergoeding terug krijg. Ik heb er een hard hoofd in.

1 like

Gaaf man! Is die eerste foto van dat uurwerk er toevallig een die ik gemaakt heb?

6 likes

Dat is inderdaad jou foto, echt een meesterwerk!

2 likes

Tof!

2 likes

Leuk om eens een stuk geschreven vanuit een compleet andere invalshoek te lezen :+1:

1 like

Gefeliciteerd met het geplaatste artikel. Ik heb het kunnen lezen na een uitvergroting tot 240%.
Ik moet je melden erg te zijn geschrokken. Wat had ik graag de terra luna van je willen kopen. Helaas, pindakaas, dat ligt net buiten mijn financieel bereik… Heel, heel veel succes, Stefan! Fijn, dat je goed op je grenzen let, hoewel ik 50 werkuur nog steeds pittig vind.

1 like

Bedankt voor het lezen!

Het bedrag voor de Terra Luna is puur voor het rechtvaardigen van mijn uren en kosten die ik er tot nu toe al in gestoken heb. Tot nu toe heb ik er verspreid over 4 jaar een kleine 1500 uur in zitten aan ontwikkeling (tekenen en prototypes). Dit staat gelijk aan een fulltime werkjaar. Dan heb ik het nog niet eens over de ontwikkelingskosten gehad. Dit jaar en volgend jaar komt hier zeker nog een 1000 uur bij voor het uit ontwikkelen van dit model.

Voor het maken en afwerken van de 3D Terra In Motion maak ik gebruik van 58 tools om dit mogelijk te maken en de horloges rendabel te maken kwa tijd wat ik er in stop. Voor de Terra Luna zal ik ook nog een kleine 100 tools moeten maken om zowel de productie als afwerking reproduceerbaar te kunnen maken.

Het idee voor dit model was ook niet echt om deze groot in de productie te nemen. vandaar dat ik wat hoger in heb gezet dan mijn bestaande modellen. In de meest ideale wereld was het idee om 2 tot 3 Terra Luna modellen per jaar te maken. Echter heb ik op dit moment al een wachtlijst van 15 personen voor dit model. Het slaat echt nergens op.

25 likes

Geen enkele twijfel, Stefan, dat de prijs voor jouw Terra Luna te rechtvaardigen is! Geen enkele twijfel, eerder de gedachte dat het zelfs aan de onderkant zit van wat je zou mogen / kunnen vragen. Prachtig, dat er een mooie orderportefeuille is voor de Terra Luna. Daar kun je op verder!

1 like

Een teken dat je blijkbaar mooie horloges maakt :sunglasses:

2 likes

Ik heb het artikel met veel plezier gelezen. Tof, man. Hiermee dwing je veel respect af.

2 likes

Is dat geheel vrijblijvend voor die wachtenden? :woozy_face:
Met andere woorden, zijn zij serieus?

2 likes

Een deel heeft al een symbolische aanbetaling gedaan met een bedrag wat je alleen doet als je serieuze interesse hebt. Het andere deel contacteren mij wekelijks wanneer ik de aanbetaling accepteer zodat ze zekerheid hebben dat ik dat model voor hun maak. Dus het zijn serieuze klanten.

11 likes

Goed gedaan Stefan! :innocent:

1 like

Vergeet je niet om er ook af en toe even van te genieten? In mijn eigen bedrijf vergeet ik dat nog wel eens.

1 like

Nee eigenlijk niet, maar dat komt omdat je meer bezig bent met wat er nog moet gebeuren in plaats van wat je bereikt hebt. Maar volgend jaar heb ik de helft van de projecten in gepland om een jaar alles op een iets rustiger tempo te kunnen doen en weer op adem te komen :stuck_out_tongue_winking_eye:

In welke branche zit jij met je bedrijf?

4 likes

Stop met denken in kosten/kostprijs en ga uit van de waarde. Blijkbaar kan je vraagprijs hoger :blush: