Ketelaars Watch "new project" deel2

Ik denk ook zeker dat je vraagprijs omhoog kan. Maar gelukkig is winstoptimalisatie niet bij iedereen het belangrijkste doel :+1:

3 likes

Optimalisatie wel denk ik, winstmaximalisatie niet. En dat hoeft ook niet. Maar een soort van excuses maken waarom je prijs is wat hij is, op basis van uren werk is onnodig volgens mij.

3 likes

Wijze woorden #KoningKlok!

Wat een vakwerk en kennis zeg, en een heel mooi artikel! Mag je trots op zijn.

1 like

Heel leuk om te lezen Stefan! Als die Terra Luna klaar is dan wil ik die wel even goed kiek’n😎

1 like

Wij bouwen software voor onder andere chatbots en dan voor grote bedrijven. Leuke projecten, over de hele wereld, maar ook wel hoop politiek en vergaderen :wink:

2 likes

Echt balen.
Post NL erkend geen schuld en ik kan geen aanspraak meer maken op een vergoeding.

Echt kut dit… Terwijl het gewoon een tekortkoming is vanuit postNL zelf. Ik heb in elk geval een bericht op het Radar forum geplaats. Buiten dat nog een bericht terug gestuurd naar postNL met een opsomming van het verloop en met de boodschap dat is machteloos stond in deze situatie en dat PostNL hun eigen fout moeten erkennen.

3 likes

Ik ben in mijn eerdere bedrijf ook weleens wat kwijt geraakt met post.nl. Als men al iets uitkeert dan gaan ze uit van inkoopswaarde, waarvoor jij vervolgens bewijs mag leveren als je het er niet mee eens bent. Mijn redenatie dat ik tegen inkoopswaarde nog steeds ook mijn arbeid moest toevoegen was tegen dovemansoren. Dit ging trouwens om een fietsframe, dus het gaat zeker niet alleen mis met kleine of dure dingen.

Wellicht toch ook nog even onderzoeken of je bij de andere pakketboeren meer en beter kan verzekeren tegen dit soort verlies. Je maakt ook niet even zomaar een nieuwe.

Niet fijn, iets voor rechtsbijstand?

ik zei het toch al,ben bang dat je niks krijg
heb het ook met een horloge gehad,kon ook fluiten naar het geld :roll_eyes:

Aldus PostNL, even juridisch advies inwinnen of het de moeite loont hier tegen in te gaan zou ik je adviseren.

1 like

Verschrikkelijk dit!!!

Mocht je in navolging op het advies hierboven een goede advocaat zoeken, stuur me gerust een pb. Heb iemand in mijn netwerk die hier zeker naar zou willen kijken en als er mogelijkheden zijn zich vervolgens verschrikkelijk vast zal bijten :wink:

3 likes

Bedankt, maar het heeft me al genoeg tijd gekost, dus ik ga gewoon mijn verlies nemen. Het is een wijze les geweest.

Maar de wereld draait gewoon door, en ook mijn wereldbollen :stuck_out_tongue_winking_eye:

Koffie deksel als meng palette (bob Ross approved)

Hier nog een voorbeeld van een gedetailleerdere versie die ik in de toekomst toe ga passen,
Maar dit is ook een kleine 3 uur aan schilder werk. Afgelopen week een volle week besteed aan de wereldbollen, dan kijk je ook 7 uur per dag door de microscoop naar de wereldbollen. Als ik mijn ogen sloot in de avond zag ik nog steeds wereldbollen :joy: en dit is geen grap.


Steen persen


72 likes

Ik hoop dat je de koffie eerst uit de beker hebt gedronken voor je de deksel ging gebruiken als pallet🎨

2 likes

Bizar wat een vakwerk!!!

1 like

Idd :ok_hand:

1 like

Tsjonge wat een werk… :astonished: :ok_hand:

1 like

Bedankt :pray: soms denk ik wel eens, wat als er een Stefan 2.0 ergens op de wereld een soortgelijk horloge gaat maken, wat gaat dat betekenen voor de toekomst van mijn bedrijf. Het is bij het maken van de wereldbollen dat die twijfel weg is, ik geloof niet dat iemand gek genoeg is om dat ook te gaan maken.

20 likes

Op de uurwerk afwerking na heb ik de volledige productie voor dit jaar, volgend jaar en een stukje 2023 af.

10 likes

Goed bezig is een understatement. :ok_hand:

:sweat_smile:

1 like

Holy shit.
Wat ga je volgend jaar doen, ontwikkeling weer?

1 like