Ketelaars Watch "new project" deel2

Ik heb volgend jaar een rustig jaar ingepland zodat ik lekker wat kan hobbyen en ontwikkelen. Dus het is dit jaar even flink doorwerken geweest. Maar volgend jaar kan ik maximaal genieten :grin::ok_hand:

Edit, met doorwerken bedoel ik niet mijn werk afraffelen. Het niveau van afwerking is nog nooit zo hoog geweest. Bijna elk onderdeel heb ik onder de loep genomen en een nieuwe way of working voor bedacht en vast gelegd.

11 likes

Qua naam komen we overeen… :wink:

Ik heb oprecht enorm veel respect voor je en voor jouw vakmanschap!!!

1 like

Bedankt dat doet me goed :pray:

1 like

Bizar, ken eigenlijk geen merk waar de wereldbollen zo duidelijk herkenbare landmassa’s hebben en jij fietst het even voor elkaar in ‘maar’ een week schilderen.

Als dit horloge je naam niet definitief vestigt in de Eredivisie van de haute horlogerie kan het alleen maar komen door het ondervragen qua verkoopprijs. Dit is echt wel nextlevel naar mijn idee!

Érg gaaf, maar nog steeds kut dat ik niet op je wachtlijst mag

4 likes

Absoluut niet mijn stijl, maar bij elke posting zou ik willen zeggen: “Mooi, fantastisch!!”

1 like

De volgende stap is natuurlijk dat de wereldbollen ook de verschuiving van de tektonische platen correct gaan weergeven :crazy_face: Of verklap ik nou een geheimpje?

Mooie details en lijkt me heerlijk om dat statement te kunnen maken : zo ben klaar voor 22 en gedeelte 23

2 likes

Ik ben nieuw op dit forum, maar heb daarvoor de 3D Terra in Motion wel eens langs zien komen.
Echt onder de indruk, en voor mij een van de mooiste uurwerkjes
Hoop er ooit 1 te mogen/kunnen aanschaffen.

Respect voor het mooie (uur)werk!

3 likes

Hopelijk gaat de kat niet beginnen voetballen met die wereldbollen… mijn katten zouden daar geen 2 minuten over na denken. :sweat_smile:

Say what???

Je bent echt super bezig Stefan! Ik ben fan van Stefan! :wink:

13 likes

Ik ook. Wie is er niet Ste-fan?

10 likes

Fan van Stefan en van Stefan’s Fanclub van Stefan fans :thinking:

2 likes

+1

2 likes

Ik leef nog in de illusie dat ik het zelf geloof :joy:

Nee, maar volgend jaar ga ik echt een keer mijn rust nemen. dit jaar is iets te veel geweest van het goede:

-CNC freesmachine ontwikkeld en gebouwd
-Terra Luna uit ontwikkeld en deels gebouwd
-Productie voor 2,5 jaar gemaakt
-Huis in de weekenden verbouwd
-Nieuwe werkruimte gemaakt

Volgend jaar even een jaar iets rustiger aan ben ik wel aan toe :joy:

16 likes

Vaderschapsverlof?

:stuck_out_tongue_winking_eye:

3 likes

Dan moet je eerst nog die camperbus bouwen waar je een jaar mee op pad kunt :stuck_out_tongue:

1 like

Nee dat staat de komende 5 jaar nog niet op de planning :stuck_out_tongue_winking_eye: Ik ben 28

@JeR Q1 volgend jaar ga ik die kopen en ombouwen. Ik ben al wat rond aan het kijken en testritten aan het maken.

4 likes

Wat een vakwerk, heb wel eens met een schuin oog gekeken maar ben nu eens wat meer gaan lezen en echt ongekend!

Prachtig wat je aan het doen bent met zoveel passie, heel leuk om te volgen. Stiekem een beetje jaloers dat ik niet zulke skills heb :wink:

Mooi om te horen dat ze gewild zijn, ook wel begrijpelijk en een wachtlijst (kan je meedoen moet de grote jongens, kuch Rolex :stuck_out_tongue_closed_eyes:)

1 like

Blijft een mooi gezicht die complicatie bruggen :ok_hand:

Nog 1 complicatie brug te gaan, en dat is de brug die in mijn eigen horloge komt :sunglasses: :ok_hand:
Mijn eerste eigen horloge met 3D wereldbol!!

47 likes

Wie appels vaart, wie appels eet. :wink:🤷

wat een waanzinnig verhaal dit zeg…respect…Ik zeg: dit is een boek waard… :+1:

1 like

titel?

The making of?
of:
How does he do it?

:wink:

1 like