Ketelaars Watch "new project" deel2

RVS ringen aan de complicatie bruggen toegevoegd.

35 likes

Prachtige uurwerken!!

1 like

ik voorzieā€¦meerdere titelsā€¦ :wink:

1 like

Ik ben ook 28 en heb twee van die draken. Never say never :stuck_out_tongue:

1 like

Never :grin: :joy:

2 likes

Mijn oplossing was een grotere pers gebruikenšŸ˜€

1 like

Ja maar zorgt die pers voor extra hydratatie?

7 likes

En een lekker geurtje!

1 like

Kleine hoogoventechniekjes, geweldig leuk hoor.
Ik heb dit alleen in het groot meegemaakt als werktuigbouw proces technoloog voor de utiliteitsbouw. Geweldig dat je dit op deze schaal doet. Niet makkelijk om te gloeien en te harden na elkaar met zulke dunne wandjes.
Respect @flieger en @stefanketelaars!

3 likes

Ik heb er nu liever geen :stuck_out_tongue_winking_eye:

3 likes

Wie zegt er dat je kind de ambities heeft om het vak van zā€™n vader over te nemen? Lijkt mij een slechte reden om aan kinderen te beginnen :grimacing:

5 likes

De kinderwens komt vooral van mijn vriendin. Ik zal er ooit wel een keer klaar voor zijn, maar afgelopen jaren was mijn bedrijf mijn zorgkind, en aangezien die nu in de pubertijd zit kan ik die wat meer los gaan laten.

13 likes

De Ketelaar Lunar Sunrise in 2025 Stefan :heart_eyes: :ok_hand:

10 likes

Dat is een meesterwerk!

Ik heb nog een paar hele gave ideeƫn in mijn hoofd voor de nabije toekomst. Hier gaan jullie nog wel versteld van staan :sunglasses: :ok_hand:

25 likes

Vol verwachting klopt ons hart ā€¦

2 likes

Ga ik al budget vrijmaken :slight_smile::wink:

1 like

Zijn toch andere personen om eventueel de kennis aan door te geven?
Waarom specifiek aan je eigen kinderen?

Eens, maar waarom zeg je dat tegen mij? :wink:

2 likes

@stefanketelaars ik sta nu al paf van jouw drive en creaties. En dan heb ik het niet alleen over de horloges maar ook de geweldige zoektocht met resultaat om tools en werkmethodes te verzinnen om seriematig te produceren. En dat in een geweldig tempo terwijl je doel is om minder exemplaren te maken.(leuke paradox in mijn ogen)
Petje af! Dit talent hebben is een gave en de lef hebben om er fulltime mee aan de bak te gaan is mooi om te zien. Erg tof dat je ons hierin meeneemt. Dank daarvoor!

5 likes

Doen we nu al :wink:

3 likes