Ketelaars Watch "new project" deel2

Wie appels vaart, wie appels eet. :wink:🤷

wat een waanzinnig verhaal dit zeg…respect…Ik zeg: dit is een boek waard… :+1:

1 like

titel?

The making of?
of:
How does he do it?

:wink:

1 like

RVS ringen aan de complicatie bruggen toegevoegd.

29 likes

Prachtige uurwerken!!

1 like

ik voorzie…meerdere titels… :wink:

1 like

Ik ben ook 28 en heb twee van die draken. Never say never :stuck_out_tongue:

1 like

Never :grin: :joy:

2 likes

Tijd om glazen te persen! :ok_hand:
En handzeep gebruiken om de meest onmogelijke glazen er in te persen is de beste oplossing die ik na jaren uitproberen heb gevonden. Bedank me maar later :stuck_out_tongue_winking_eye:

Het is wel belangrijk dat je voor Palmolive Naturals Melk en Amandel gaat voor de optimale hydratatie van de pakking.

22 likes

Mijn oplossing was een grotere pers gebruiken😀

1 like

Ja maar zorgt die pers voor extra hydratatie?

5 likes

En een lekker geurtje!

1 like

Kleine hoogoventechniekjes, geweldig leuk hoor.
Ik heb dit alleen in het groot meegemaakt als werktuigbouw proces technoloog voor de utiliteitsbouw. Geweldig dat je dit op deze schaal doet. Niet makkelijk om te gloeien en te harden na elkaar met zulke dunne wandjes.
Respect @flieger en @stefanketelaars!

3 likes

Is altijd beter dan geen, geloof mij maar.

1 like

Ik heb er nu liever geen :stuck_out_tongue_winking_eye:

3 likes

Maar in de toekomst toch wel, Het zou jammer zijn dat je jou kennis niet zou kunnen doorgeven, en als jij oud bent samen met je kind nieuwe projecten beginnen. Zodat de toekomstige forumleden ook kunnen genieten van jou kind, zoals wij nu van jou.

Wie zegt er dat je kind de ambities heeft om het vak van z’n vader over te nemen? Lijkt mij een slechte reden om aan kinderen te beginnen :grimacing:

3 likes

De kans bestaat, het is wel of niet.

Een reden om aan kinderen te beginnen is, als dat van beide de wens is.

2 likes

De kinderwens komt vooral van mijn vriendin. Ik zal er ooit wel een keer klaar voor zijn, maar afgelopen jaren was mijn bedrijf mijn zorgkind, en aangezien die nu in de pubertijd zit kan ik die wat meer los gaan laten.

5 likes

Goede vooruitzichten, komt helemaal goed. Ben dat zelf ook al 10 jaar aan het proberen hi hi