Ketelaars Watch "new project" deel2

Oke top! Even goede vrienden!

Hoe dan ook past dit niet in mijn karakter. Ik heb me hier ook altijd nuchter en zo eerlijk mogelijk op proberen te stellen. Ik geef toe dat ik zelf trots ben op wat ik maak, maar ik ben niet iemand die langs zijn schoenen zal lopen. Daarom vind ik het jammer dat het zo op jou overgekomen is.

8 likes

Ik heb volgens mij in het begin (1e schetsen) ook aangegeven om een kunstenaar o.i.d. te vinden om mee samen te werken. Ik denk dat dat zeker de kwaliteit ten goede komt.

Ik zou eens gaan praten met Marc Lange in Alkmaar.

1 like

Ik vind het leuk om zelf te doen. Uiteraard kan ik een samenwerking aangaan met een kunstenaar. Maar 1 wijzerplaat per jaar lijkt me wel een leuke afwisseling.

10 likes

Ik ben zwaar onder de indruk. Jeetje wat gaaf om te zien. Zonde dat ik nooit door heb gezet op de aanschaf van dergelijk horloge. T begint weer te knagen

1 like

Dat heb ik ook, het is echt apart maar aan de andere kant denk ik, wanneer draag ik zoiets (en dat ligt puur aan mijzelf :blush:)

2 likes

Wat denken we van dit idee als schildering: De aarde gezien ten opzichte van de maan.




Ik wilde net beginnen aan de schetsen uitzetten voor een ander ontwerp (Op zondag morgen pak ik meestal hobby gerelateerde werkzaamheden op) toen kwam ik toevallig langs deze foto die ik ooit op had geslagen om een schilderij van te maken. Volgens mij heeft dit potentie!

34 likes

:drooling_face: hup aan de slag, misschien ben je dan voor de kerst nog klaar. Ik vind dit echt wel een gaaf ontwerp :ok_hand:t4:

1 like

Haha nog een paar weken. In Januari mag ik dit soort dingen weer oppakken als de 2021 orders de deur uit zijn.

3 likes

Ja heel gaaf. :ok_hand:

1 like

Top idee!

Al lijkt het erop alsof de schaduw op de maan niet overeenkomt met de schaduw (nacht) op de aarde. Maar dat kan ook mijn gebrek aan verstand zijn op zondagochtend.

Tof idee, maar het is dan misschien wel een beetje raar dat je de aarde 2x ziet aan de voorzijde?

1 like

Klopt! daar zat ik ook al over na te denken!

1 like

De Ketelaars 3D Lunar Earthrise in motion? :astonished: Dibs! :star_struck: :joy:

1 like

Gaaf! Wat nou als je heel het horloge omdraait en (met kroon links) , en jou aarde gebruikt en het maanlandschap eronder schildert ? Krijg je dat niet gemaakt? Dat zou gaaf zijn.

3 likes

En toen was er een 3D wijzerplaat:

25 likes

Ik snap wat je bedoeld! alleen ik weet niet of ik de complicatiebrug goed weggewerkt krijg.

1 like

Ben echt benieuwd hoe het gaat worden, maar even een vraag; mag je die foto gewoon gebruiken? Of ga je je eigen draai er aan geven?

1 like

Deze afbeelding komt van een open source animation cg projecti, waar veel mensen hun eigen variant op hebben gemaakt. Dus over copyright ben ik niet zo bang.



Vanaf 2:30
3 likes

ook leuk is missch. een horloge met een klein stukje rotzooi die de wereldtitel van Max tot gevolg heeft gehad?
De man komt bij u uit de buurt? :innocent:

1 like

Of een stukje scalp van Hamilton misschien?