Het is dat ik niks om formule 1 geef.
Me to maar we hebben het hier over wat anders
wat bedoel je dan precies?
De post is weg maar het “kijk mij eens” past je idd niet, als iemand heel nuchter en open is ben jij het Stefan.
Gelukkig trek jij het je ook niet aan verder en ik blijf me verbazen over wat je neerzet. Dat zag ik al vanaf het begin en steeds weet je je verder te verbeteren. Ga vooral zo door en je laatste idee, ga ervoor. Ziet er goed uit.
Wat scheelt 't?
Ik heb deze vraag ook al verschillende keren via de mail gekregen. Maar als je kijkt naar horloges met een 3D maan complicatie dan zijn er dat toch best wel wat in de horlogewereld. Als je kijkt naar het erkennende element van vdk dan is dat ook de 3D maan complicatie. Dit is in mijn ogen al een verzadigde markt met genoeg opties. Mijn erkenningspunt is toch wel de 3D wereldbol. Dus ik wil eigenlijk vooral horloges maken met dit element er in.
Wat mij ook best speciaal lijkt is gewoon een beetje aarde/grond. Om het op de wijzerplaat te kunnen krijgen moet de aarde wellicht in resin zitten.
Je zou er zelfs thema’s mee kunnen maken door verschillende aarde/grond te nemen van over de wereld. De kleur van de aarde/grond geeft het dan ook weer een hele andere look.
Denk bijvoorbeeld aan de rode grond uit Kenia, of de zwarte lava grond met hele kleine glinstertjes er in uit Ijsland. Hoe meer kleuren grond, hoe meer thema’s hahaha. Ik zou persoonlijk wel eentje willen met zwarte lava grond.
Edit: het ultieme horloge wordt uiteraard met een beetje grond van de maan
Dat vind ik wel mooi aan de de manier waarop je werkt. Je kiest duidelijk je eigen koers, en dat moet je ook blijven doen.
Ik heb zelf wat minder met de wereldbol, hoewel die er op foto’s al erg mooi uit ziet. Tot nu toe vind ik de Time in Motion je mooiste model, en ik hoop dat je ook een dergelijk ‘simpel’ model in je collectie houdt, want de afwerkingen die je toepast worden steeds mooier.
Jup die
Mijn excuus.
Maar ik zie mondriaan ook vaak aan voor corneille. Het lijkt zo op elkaar.
Specsavers perhaps?
Gelijk heb je, maar weet je misschien hoeveel merken er een 3D wereldbol hebben? Volgens mij zag ik er vorige week 1 voorbij komen.
4 merken. Waarvan maar 1 merk de wereldbol met de hand graveert, Ketelaars watches
Topper
.
Er komt dus gewoon een Ketalaars Moonwatch. Ach, andere zijn uw voorgegaan en niet onverdienstelijk!
Wat zien jullie mij graag maken in 2022 buiten de Terra Luna.
Ik ben wel benieuwd wat jullie echt gaaf vinden in de horlogewereld wat ook in mijn stijl past (kwa uurwerk afwerking, uurwerk techniek en complicaties)
Pointer date zeer ondergewaardeerd, en als je kijkt naar een 7751 relatief makkelijk te bewerkstelligen en daarna kan je met de pionterdate wijzer helemaal losgaan evenals de datum getallen op de wijzerplaat
Een horloge voor mij.
Same