HF horloge 2022/2023 die betaalbaar is. Iets met de aarde erin verwikkeld.
Is niet de weg die Stefan moet gaan. Uniek & het hoge segment bedienen.
Iets met een aventurijn wijzerplaat met wereldbol en / of maan / mars
Edit, met saturnus incl de ringen of jupiter incl draaiende storm
Een minute repeater met een tourbillon die enkel aan de achterzijde zichtbaar is, je kenmerkende kleine wijzers en een grote secondewijzer met dead second complicatie.
Régulateur.
En dan de wereldbol als uurwijzer op eea manier?
Een planetarium
Gaaf!! heeft potentie! Dat zou wel heel mooi kunnen worden op de kleine wijzerplaat en kwa tandwielen is dat ook wel een leuke uitdaging!
Wat ik maak word alleen maar duurder, niet omdat ik meer wil verdienen, maar omdat ik helemaal los wil gaan op elk nieuw project. Een budget model betekend te veel inleveren op kwaliteit.
Toevallig heb ik hier gisteren nog over nagedacht, de tijd indicatie in het midden en daar omheen de 3 planeten!!
Ja!!
Maar je geeft wel terug aan HF. Ofzo
En wie zou niet een Stefan Ketelaars HF willen?
P.s.
Maar ik begrijp je punt
Trouwens jij had laatst Arabische cijfers gemaakt op je horloge. Als we toch in Oosterse sferen blijven; kan je niet iets doen met Astrolobe’s?
Iets met Saturnus en zijn ringen of een zee thema maar geen duiker (of het moet echt anders worden )
En daarna heeft u nog geld over om mijn wijnkelder te plunderen?
Normaliter zou ik dit een overmoedige uitspraak vinden.
Bij jou twijfel ik er niet aan.
Prachtig werk Stefan!
Zat!
Nu al?!
Ik ben geintrigeerd door de Anthikythera, Ancient, precieze herkomst onbekend, mooie verhalen over te lezen, speurtocht naar de werking en hoe het er uit heeft gezien.
De versie hieronder is van hout gemaakt.
Hublot heeft eens een verschrikkelijk lelijke gemaakt
Als ik dit met “Ketelaars”-bril op bekijk komt er iets uit dat smullen is… De aardbol in het midden heb je al klaar
Verder geen leven, werken werken werken.
Maar eens even kijken wat we daar aan gaan veranderen!
Als je erachter bent, laat het mij dan ook even weten :*-)
Ik ben het ook zat…
Tijd voor zomer.
Ik zat te denken aan een bedrijfshal er bij & daar de grote orders verwerken. Kan jij daar wat mee brilmans?
Hmm.
Ik dacht meer een leuk eettentje op Curaçao aan t strand…
Hier ook werken werken werken.
Misschien toch maar in loondienst?