Je werk begint de mechanische techniek steeds meer te ontstijgen en word imho steeds meer kunst(werk)
Mooi hoor, om te zien hoe je je ontwikkeld
Je werk begint de mechanische techniek steeds meer te ontstijgen en word imho steeds meer kunst(werk)
Mooi hoor, om te zien hoe je je ontwikkeld
Wat had om dit proces zo te volgen. Een Ketelaar staat op mijn verlanglijstje!
Mooi hoor! Phoe!
Gluiperig mooi!
Hm twee verschillende versies van de 6497? Een met het balans nog in het uurwerk en 1 op de wijzerplaat? Zien er wel prachtig uit zeg.
Hoe gaat het overigens met je eigen uurwerk? Of is dat een van die uit het plaatje?
Ik moet eens wat meer uitleg geven bij mijn foto’s
Dit zijn 2 eta6497 uurwerk waarvan 1 van de 2 ook de reverse balance wheel complicatie heeft. Buiten dat heb ik beide uurwerken afgewerkt met een titanium Heat treated en frosted afwerking.
Dat blijft toch een fraaie compilatie Stefan. Lijkt me een lastig knutsel-project of valt dat mee?
Valt mee! Het afstellen van de reverse balance wheel complicatie heeft maar 2 dagen aan pure frustratie gekost en 1 jaar van mijn leven, maar ik heb er wel meer dan 310 graden uit weten te persen.
Was dat genoeg voor de
?
Heel fraai, het is inmiddels geen horloge meer maar kunst
Ligt het aan de foto (of mij): is de linker meer gepolijst en de rechter meer geborsteld? Ze lijken verschillend qua afwerking.
Bedankt
Ik denk dat de foto vertekend, ze hebben beide dezelfde afwerking.
Vandaag even iets nieuws aan het proberen. Ik vond dat de reverse balance wheel brug een iets meer high end uitstraling kon gebruiken.
Hier de versie 2.0:
Waanzinnig dit. Bedankt dat we mee mogen kijken!
Vorige week naar forum fotograaf @malus65 gegaan. Hier alvast een voorproefje van zijn ongekende fotografie kwaliteiten:
Weet je, Stefan, ik zie niet alleen ongekende fotokwaliteit, maar ook nog een zich steeds verder ontwikkelend horlogemakers talent.Ga zo door.
Heel gaaf Stefan!
Mooi hoor, alleen je naamplaatje lijkt niet evenwijdig aan de binnenring(?) te lopen?
Komt vast door die reflectie op het glas.