Ketelaars Watch "new project" deel2

Ik heb het even gecontroleerd, Het bolle glas geeft daar een vertekend beeld.

Bedank voor de leuke reacties!!

8 likes

Wat gaaf! Ik ben zeer benieuwd naar een minder gecompliceerd model, hoewel de gecompliceerde modellen erg gaaf zijn is het natuurlijk wel een erg opvallend/druk horloge. De combinatie van het vakmanschap met een meer ‘‘mainstream’’ look lijkt me gaaf! (Overigens is de look die je tot nu toe hanteert ook gaaf, maar variatie is leuk!)

Kon het me ook niet voorstellen :+1:

1 like

Wow wow wow!!!

2 likes

Heel erg strak design! Erg mooi afgewerkt geheel zo!

Als ik een dingetje zou moeten aanwijzen wat misschien gewoon opzettelijk zo is gedaan, dan zouden het de romijnse cijfers zijn, die misschien iest mooier uit zouden komen als ze gecentreerd op de rand stonden, maar dan ben ik wel echt aan het pietlutten.

1 like

Dat is niet mooi, dat heb ik ooit geprobeerd maar ziet er niet uit.

2 likes

Het lijkt in de tekening er boven met die streepjes wel zo te zijn, maar die bestrijken dan ook zo te zien het hele oppervlak van binnen naar buiten.

Het lijkt me trouwens stug dat het dan meteen “er niet uit ziet…”

1 like

Het wordt steeds mooier en mooier :ok_hand:t3:

Op de eerste (prachtige) foto kan je pas goed de geweldige afwerking van het horloge zien. Hoe gaaf is dat. Klasse!

1 like

Heel gaaf Stefan. Je hebt wat mij betreft momenteel de perfecte balans tussen handwerk en perfectie te pakken.
Niks meer aan doen :ok_hand:

1 like

Wat tof. Iedere keer als we denken dat je er bent, weet je het toch weer naar een hoger niveau te tillen.

Sorry, ik dacht per letter gecentreerd in plaats van het nummer, maar je bedoelt het nummer ten opzichte van de binnen en buiten rand.

Bedankt voor jullie scherpe reacties! Dit ga ik volgend jaar allemaal mee nemen om de kwaliteit naar een nog hoger niveau te tillen!

3 likes

Jij? Wachten tot volgend jaar? Ik denk dat we voor de kerst nog een aantal prototypes voorbij zien komen… :smiley:

2 likes

Wat een kunstwerk. Zowel het horloge als de foto’s.

1 like

Ik dacht dat je een HFLE 2021 Ketelaars speciaal ging maken in het nieuwe jaar.

1 prototype. Het is nu even 3 weken hard werken en dan is hopelijk versie 1 van de Terra Luna af. Ondertussen kan ik nog 14 horloges duurtesten die eind dit jaar de deur uit gaan.

Volgend jaar gaat een mooi jaar worden, een stapje terug nemen en vol genieten van het werk waar ik mee bezig ben. Geen strakke deadlines, geen stress en de zekerheid van een vol orderboek.

14 likes

Is dat hier ook het geval?

Daar lijkt het tandwiel wat dunner.

3 likes

Zie foto 1, het tandwiel is exact 0.45mm

1 like

Ik denk dat je dit bedoelt met ‘dunner’? Kan ook een vertekening zijn door kijkhoek en de aangebrachte bevel.

4 likes